Angajaţii TAROM vor să demareze o campanie de donaţii pentru salvarea companiei aeriene. Aceasta ar urma să se numească „DAI 1 RON! SALVEZI TAROM”, iar sindicalişti spun că succesul campaniei ar însemna renaşterea brand-ului.
Narcis Pascu, preşedintele Sindicatului Unit Tarom a explicat, în direct la Antena 3 CNN, cum s-a ajuns la această situație.
„În situația aceasta s-a ajuns datorită faptului că toate guvernările din ultimii 33 de ani au avut numiri politice la compania TAROM, numiri politice care nu au făcut bine absolut deloc.
Gândiți-vă că TAROM, oriunde vă duceți dvs. în lume, vedeți avionul TAROM și vedeți România. De fapt, toate conducerile politice au căpușat această companie în ultimii 33 de ani. Și s-a ajuns la o situație în care compania trăiește de astăzi pe mâine.
Campania noastră presupune niște lucruri foarte simple. Angajații TAROM, foști angajați ai companiei TAROM, membre de sindicat, inclusiv cetățenii României care doresc să salveze brandul, brandul de țară TAROM, pot face donații într-un cont pe care noi, Sindicatul Unit TAROM, îl vom specifica pe toate căile de mass-media, tot ceea ce înseamnă publicitate, în așa fel încât, la un anumit moment dat, dacă comitetul de conducere al sindicatului și Adunarea Generală va decide că este necesar și o subscriere publică de capital, vom face toate demersurile pentru ca TAROM să vândă către angajații săi, către cetățenii României, o parte dintre acțiunile sale.
Avem toate speranțele cetățenii României că vor să salveze compania TAROM. Compania TAROM nu mai poate fi salvată de către guvernanți. În cei 33 de ani și-au bătut joc de acest brand al României. Deci numai salariații companiei TAROM și cetățenii mai pot salva compania.”, a declarat liderul sindical, la Antena 3 CNN.
„Compania TAROM se disociază de apelul pentru donații inițiat de un sindicat. În acest moment, considerăm că datoria TAROM este față de români, nu invers
TAROM transmite un mesaj ferm de disociere față de un demers de donații publice inițiat de unul dintre sindicatele companiei. Datoria noastră este față de pasageri și de români în general, față de cei care aleg serviciile companiei și cărora suntem datori să le oferim tot ce avem mai bun în schimbul încrederii pe care o investesc în noi. Un demers menit să inverseze acest raport nu este nici util, nici binevenit. Compania TAROM trebuie să se reconsolideze și să se revitalizeze, urmând un plan clar de restructurare. Și va reuși.