(FOTO) Arată magnific! Volkswagen și Ford prezintă noi SUV-uri la salonul de la Shanghai

19 Apr. 2021, 14:51
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
19 Apr. 2021, 14:51 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Constructorul auto german Volkswagen a prezentat un SUV electric destinat pieţei chineze, în avanpremiera Salonului auto de la Shanghai, cel mai mare eveniment de marketing al industriei auto din ultimul an, care a început luni în contextul unor măsuri sporite de control sanitar, transmite AP.

China este cea mai mare piaţă din lume în funcţie de volumul de vânzări şi prima mare economie a lumii care şi-a revenit din pandemie, iată de ce constructorii auto au ales China pentru a-şi relansa vânzările şi a pentru a recupera pierderile.

Ford, Nissan şi alte mărci intenţionează să dezvăluie noi modele destinate pieţei chineze la Salonul auto de la Shanghai, care şi-a deschis luni porţile în contextul unor măsuri sporite de control sanitar. La eveniment vo participa puţini directori de companii auto din străinătate, iar jurnaliştii care vor trece testări, scrie AGERPRES.


Noul SUV denumit ID.6 al celor de la Volkswagen reflectă tranziţia industriei auto spre electrificare şi conceperea de modele având în vedere gusturile clientelei chineze. VW susţine că acest model de tip SUV cu şase şi şapte locuri este destinat creării unui “salon pe roţi” cu direcţie semi-automată şi alte tehnologii avansate.

Ford şi-a prezentat primul SUV conceput pentru vânzări globale în conformitate cu o strategie care se bazează mai mult pe operaţiunile din China pentru dezvoltarea de produs.

De asemenea, Nissan Motor Co. urmează să dezvăluie crossover-ul său X-Trail pentru piaţa chineză şi sistemul său de propulsie e-POWER.

 

Realitatea Live

26 Iul. 2021, 18:06
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Dumitrita Culiuc
26 Iul. 2021, 18:06 // Bani și Afaceri //  Dumitrita Culiuc

Duolingo, cea mai descărcată aplicaţie educaţională din lume, a declarat luni că şi-a majorat intervalul de preţ pentru oferta publică iniţială (IPO) din Statele Unite, semn că există un apetit ridicat de acţiuni pentru aplicaţia de învăţat limbi străine, scrie Ziarul Financiar.

Compania intenţionează să vândă 5,1 milioane de acţiuni cu un preţ cuprins între 95 şi 100 de dolari, urmând să strângă până la 511 milioane de dolari datorită IPO-ului. Cu un preţ de 100 de dolari per acţiune, Duolingo ar atinge o evaluare de 4,6 miliarde de dolari.

Cu peste 500 de milioane de descărcări, Duolingo este a aplicaţia cu cele mai mari venituri din rândurile categoriilor educaţionale din Google Play şi App Store.

Compania cu sediul în Pittsburgh are circa 40 de milioane de utilizatori lunari activi care învaţă un total de 40 de limbi, cum ar fi irlandeza la hawaiiana, despre care Duolingo susţine să există mai mulţi studenţi online decât vorbitori nativi.

Societatea se va lista pe Nasdaq cu simbolul bursier „DUOL”.

Duolingo a devenit „unicorn” spre sfârşitul lui 2019, când a obţinut o evaluare de 1,5 miliarde de dolari în urma unei runde de finanţare de 30 de milioane de dolari condusă de fondul de investiţii CapitalG al Alphabet, compania-mamă a Google.

 
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală