Constructorul auto german Volkswagen a prezentat un SUV electric destinat pieţei chineze, în avanpremiera Salonului auto de la Shanghai, cel mai mare eveniment de marketing al industriei auto din ultimul an, care a început luni în contextul unor măsuri sporite de control sanitar, transmite AP.
China este cea mai mare piaţă din lume în funcţie de volumul de vânzări şi prima mare economie a lumii care şi-a revenit din pandemie, iată de ce constructorii auto au ales China pentru a-şi relansa vânzările şi a pentru a recupera pierderile.
Ford, Nissan şi alte mărci intenţionează să dezvăluie noi modele destinate pieţei chineze la Salonul auto de la Shanghai, care şi-a deschis luni porţile în contextul unor măsuri sporite de control sanitar. La eveniment vo participa puţini directori de companii auto din străinătate, iar jurnaliştii care vor trece testări, scrie AGERPRES.
Noul SUV denumit ID.6 al celor de la Volkswagen reflectă tranziţia industriei auto spre electrificare şi conceperea de modele având în vedere gusturile clientelei chineze. VW susţine că acest model de tip SUV cu şase şi şapte locuri este destinat creării unui „salon pe roţi” cu direcţie semi-automată şi alte tehnologii avansate.
Ford şi-a prezentat primul SUV conceput pentru vânzări globale în conformitate cu o strategie care se bazează mai mult pe operaţiunile din China pentru dezvoltarea de produs.
De asemenea, Nissan Motor Co. urmează să dezvăluie crossover-ul său X-Trail pentru piaţa chineză şi sistemul său de propulsie e-POWER.