Rușii au ales o nouă denumire („Tasty and point”) pentru fostul lanț McDonald’s, care a părăsit piața rusă din cauza războiului din Ucraina, iar rețeaua de restaurante a fost cumpărată de un antreprenor local.
McDonald’s a decis să părăsească Rusia după invazia militară a armatei ruse pe teritoriul Ucrainei. După câteva luni, a fost luată decizia finală: fostul McDonald’s din Federația Rusă va lucra sub numele „Vkusno i dot”.
Oleg Parov, CEO al noului proprietar al companiei în Federația Rusă, a dat detalii despre tranzacție.
Nici noul logo nu i-a impresionat pe ruși. Amintește foarte mult de logo-ul lanțului hotelier Marriott.
Cu toate acestea, utilizatorii din social media din Rusia sunt nemulțumiți de noul brand, considerând numele extrem de nefericit.
Publicul consideră că noul logo al rețelei este nereușit.
„Delicios și gata?!! Serios?!!! Așa ar trebui să se numească cel mai mare lanț din țară? Am înțeles că au făcut-o în grabă, dar chiar așa…”
„Cumva amintește puternic de felul de mâncare georgian Zhrichodali”
„Gustos și asta e. Și dacă nu este gustos pentru tine, atunci te afli sub acuzația articolului despre discreditarea forțelor armate ale Federației Ruse. Și asta este”
„În ceea ce privește ideea, sunt complet de acord. Cât despre delicios, există mari îndoieli”, comentează rușii cu privire la alegerea unui nou nume.
Până la vânzarea retaurantelor, McDonald’s a decis să închidă temporar toate cele 850 unități ale sale din Rusia și chiar a plătit salarii angajaților ruși.