Potrivit lui Misha Tsurcanu, community manager la Artcor turismul intern din Republica Moldova este slab dezvoltat. În special se resimte lipsa pensiunilor, restaurantelor și a infrastructurii.
Potrivit lui Misha Turcanu această problemă s-a simțit mai mult în pandemie când moldovenii au început să călătorească prin țară. În viziunea lui, una dintre probleme este faptul că prețul nu corespunde cu calitatea. Potrivit lui, moldovenii aleg să călătorească peste hotare în țări precum Grecia sau Bulgaria. El crede că nici populația nu promovează țara noastră.
„Trebuie de balansat oferta de preț și calitate. Deseori nu corespunde realității.”
De asemenea, el menționează și problema numărului redus de pensiuni precum și nevalorificarea potențialului turistic al țării.
În acest context, Misha Tsurcanu spune că una dintre soluții ar fi promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică și dezvoltarea unei infrastructuri favorabile. De exemplu, în Republica Moldova ar putea fi dezvoltate activități de hiking.
Pentru mai multe detalii urmăriți interviul integral.