Cu un un an în urmă, Katerina Kot a lansat un magazin caritabil care comercializează diverse obiecte hand-made, hand made și alte obiecte cu scopul de a susține animalele din stradă, în special pisicile. Tot venitul obținut se îndreaptă spre îngrijirea, sterilizarea și adaptarea pisicilor din strada.
„Întreprinderea era consolidată pentru a continua ideea AO „Felina Urbană” care se ocupă de îngrijirea pisicilor din stradă. Noi angajăm femei și tineri care nu își doresc doar un venit, salariu, ci și care vor să facă orașul nostru un loc mai bun pentru animalele străzii în special pentru pisici.”
„Inimă Pură” este o întreprindere unică în Republica Moldova datorită viziunii pe care o promovează și a misiunii pe care o au, cea de a ajuta pisicile din stradă.
Pe viitor, fondatoarea companiei planifică să promoveze acest tip de activitate nu doar în Republica Moldova ci și peste hotarele ei.
Activitatea socială desfășurată în cadrul „Inimă Pură” are un aport deosebit pentru orașul Chișinău cât și pentru pisicile abandonate în stradă.
„Proiectul nostru ajuta comunitatea și face viața pisicilor din strada mai bună, oferă protecție, hrană și cel mai principal emoții pozitive pentru fiecare cumpărător sau angajat. Fiecare client știe că nu oferă bani pentru ca afacerea să obțină profit, dar își dedică banii pentru a ajuta pe cei ce foarte des sunt ignorați atât de autorități cât și de societate.”, spune Katerina Kot.
În viziunea Katerinei Kot, să faci antreprenoriat social înseamnă să te dedici în totalitate unui scop suprem, să îți dorești o schimbare în societate. De asemenea, ea speră ca acest tip de activitate să se dezvolte cât mai rapid în Republica Moldova, întrucât țara noastră are nevoie de afaceri sociale, care au ca scop nu doar obținerea de profit ci și soluționare unei probleme sociale.
„Fiecare antreprenor este un erou în parte pentru că a încercat și și-a asumat un risc, iar cei ce fac asta cu o viziune clară, ce rezolvă o problemă sunt mai mult decât eroi.”
Campanie inițiată și susținută de Proiectul transnațional Finance4SocialChange, cofinanțat din fondurile Uniunii Europene (FEDER, IPA, ENI). Scopul proiectului este promovarea impactului social și stimularea dezvoltării companiilor interesate de soluționarea problemelor comunitare. ODIMM este partener, alături de alte 19 instituții din 15 țări din regiunea Dunării.