Katerina Kot, Inimă Pură: Proiectul nostru ajuta comunitatea și face viața pisicilor din strada mai bună

09 Dec. 2021, 14:01
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
09 Dec. 2021, 14:01 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Cu un un an în urmă, Katerina Kot a lansat un magazin caritabil care comercializează diverse obiecte hand-made, hand made și alte obiecte cu scopul de a susține animalele din stradă, în special pisicile. Tot venitul obținut se îndreaptă spre îngrijirea, sterilizarea și adaptarea pisicilor din strada.

„Întreprinderea era consolidată pentru a continua ideea AO „Felina Urbană” care se ocupă de îngrijirea pisicilor din stradă. Noi angajăm femei și tineri care nu își doresc doar un venit, salariu, ci și care vor să facă orașul nostru un loc mai bun pentru animalele străzii în special pentru pisici.”

„Inimă Pură” este o întreprindere unică în Republica Moldova datorită viziunii pe care o promovează și a misiunii pe care o au, cea de a ajuta pisicile din stradă.

Pe viitor, fondatoarea companiei planifică să promoveze acest tip de activitate nu doar în Republica Moldova ci și peste hotarele ei.

Activitatea socială desfășurată în cadrul „Inimă Pură” are un aport deosebit pentru orașul Chișinău cât și pentru pisicile abandonate în stradă.

Proiectul nostru ajuta comunitatea și face viața pisicilor din strada mai bună, oferă protecție, hrană și cel mai principal emoții pozitive pentru fiecare cumpărător sau angajat. Fiecare client știe că nu oferă bani pentru ca afacerea să obțină profit, dar își dedică banii pentru a ajuta pe cei ce foarte des sunt ignorați atât de autorități cât și de societate.”, spune Katerina Kot. 

În viziunea Katerinei Kot, să faci antreprenoriat social înseamnă să te dedici în totalitate unui scop suprem, să îți dorești o schimbare în societate. De asemenea, ea speră ca acest tip de activitate să se dezvolte cât mai rapid în Republica Moldova, întrucât țara noastră are nevoie de afaceri sociale, care au ca scop nu doar obținerea de profit ci și soluționare unei probleme sociale.

„Fiecare antreprenor este un erou în parte pentru că a încercat și și-a asumat un risc, iar cei ce  fac asta cu o viziune clară, ce rezolvă o problemă sunt mai mult decât eroi.”

Campanie inițiată  și susținută de Proiectul transnațional Finance4SocialChange, cofinanțat din fondurile Uniunii Europene (FEDER, IPA, ENI). Scopul proiectului este promovarea impactului social și stimularea dezvoltării companiilor interesate de soluționarea problemelor comunitare. ODIMM este partener, alături de alte 19 instituții din 15 țări din regiunea Dunării.

Realitatea Live

04 Dec. 2025, 17:12
 // Categoria: Slider // Autor:  Grîu Tatiana
04 Dec. 2025, 17:12 // Slider //  Grîu Tatiana

Bulgaria, Grecia și România au semnat la Bruxelles, un Memorandum de Înțelegere care pune în mișcare unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură regională ale ultimilor ani: dezvoltarea unei axe de transport care să conecteze Marea Egee cu Marea Neagră. Documentul stabilește cooperarea celor trei state în cadrul Platformei pentru Coridorul Marea Neagră – Marea Egee și creează baza pentru investiții majore în domeniul rutier, feroviar și fluvial. Comisarul european pentru transporturi și turism, Apostolos Tzitzikostas, a anunțat sprijinul instituțional al Comisiei Europene, calificând proiectul drept un pas decisiv spre o conectivitate mai rapidă și rezilientă în sud-estul Europei, scrie digi24.ro.

Planul include construirea a trei noi poduri peste Dunăre, văzute ca element strategic pentru conectivitatea dintre România și Bulgaria. Va fi edificat un al doilea pod mixt între Ruse și Giurgiu, urmat de un pod Silistra–Călărași și un altul la Nikopol–Turnu Măgurele. Autoritățile din regiune afirmă că aceste proiecte vor reduce congestionările de frontieră, vor crea opțiuni logistice suplimentare și vor asigura infrastructură adaptată inclusiv pentru mobilitate militară, dacă situația o va impune. În paralel, vor fi modernizate liniile de feribot existente, pentru a permite utilizarea lor duală, atât civilă, cât și strategică.

Planul atașat memorandumului descrie trei orientări majore ale coridorului sud–nord, având ca puncte de plecare Atena, Salonic și Alexandroupolis și ca destinații Sofia, Vidin, Ruse și București, cu extensii spre Europa Centrală, Ucraina și Republica Moldova. Astfel, porturile din regiune ar putea beneficia de noi fluxuri comerciale, iar țări precum Republica Moldova ar obține o conectivitate îmbunătățită către rețeaua europeană, ceea ce ar favoriza transportul de mărfuri și posibile proiecte logistice regionale.

Cele trei state au anunțat că vor utiliza fondurile europene disponibile prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei și vor include investițiile în următorul buget multianual 2028–2034.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII