Moldindconbank modernizează Serviciul suport clienți prin lansarea Customer Care Service

16 Iun. 2023, 13:19
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
16 Iun. 2023, 13:19 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

Moldindconbank modernizează Serviciul de suport clienți și lansează Customer Care Service – un nou mod de interacțiune a clienților cu banca, mai simplu, mai rapid și la un apel distanță.

Persoanele care au nevoie de suport, ghidare, un sfat sau o recomandare pot oricând lua legătura prin telefon la numărul 022 548 940 cu echipa Customer Care Service, concentrată să le deservească în cel mai bun mod și să le asigure o experiență unică. Specialiștii Moldindconbank vor oferi asistență pe orice chestiune: utilizarea cardurilor, accesarea serviciilor și produselor bancare, utilizarea mobile și internet bankingului, informații despre promoțiile băncii, soldul conturilor deschise la Moldindconbank.

Noua subdiviziune este amplasată într-un spațiu modern, aliniat celor mai bune practici bancare europene și dotat cu diverse tipuri de tehnologii, care vor asigura gestionarea mai eficientă a apelurilor și a solicitărilor de la clienți și potențiali clienți, persoane fizice și juridice.

Herbert Stepic, Președintele Consiliului Moldindconbank:

Inaugurarea Customer Care Service este importantă atât pentru specialiștii de aici, fiindu-le asigurat un plus de confort în activitatea zilnică, dar și pentru clienții noștri, apelurile cărora vor fi preluate și deservite rapid. Continuăm să dezvoltăm serviciile digitale și ne dorim ca fiecare client care face banking la distanță să beneficieze oricând are nevoie și de suport informațional. Totodată, acest serviciu urmează să devină un important instrument de marketing, care va oferi clienților informații despre toate produsele și serviciile băncii”.

Dmytro Krepak, Vicepreședintele Moldindconbank:

În noul Call Center, numit Customer Care Service, vom procesa rapid apelurile de la clienți, conform standardelor internaționale de calitate, reducând timpul de așteptare pe fir. Vom contacta clienții proactiv pentru a le povesti despre promoțiile, produsele și serviciile băncii. În același timp, Customer Care Service este locul unde accentul cade și pe angajați, fiindu-le oferite diverse avantaje. Suntem convinși că un angajat fericit poate face un client fericit”.

Peste 50 de specialiști Moldindconbank asigură clienților un altfel de banking prin telefon.

Doina Portaru, Director adjunct al Departamentului business digital și carduri Moldindconbank:

Customer Care Service este un serviciu nou cu o echipă tânără, dedicată și plină de entuziasm. Suntem aici pentru a oferi suport clienților, a le auzi necesitățile și a veni cu soluții eficiente. Serviciul este în proces de creare și invităm tinerii să ne completeze echipa. Toți cei care activează aici au ales să servească oamenii și să le fie mereu alături”.

Customer Care Service este centrat pe patru direcții de activitate:

  • Suport 24/24 – oferă clienților suport informațional prin telefon la utilizarea serviciilor băncii.
  • Reclamații – gestionează reclamațiile recepționate, tratând individual fiecare adresare.
  •  Telesales – sporește și menține baza de clienți prin vânzarea și promovarea serviciilor și produselor băncii.

Instruire, control și experiența clientului – valorifică și îmbunătățește continuu performanța echipei Customer Care Service, astfel încât specialiștii să ofere rapid clienților cele mai bune soluții, reducând timpul de așteptare pe fir.

Customer Care Service e disponibil clienților și potențialilor clienți la numărul de telefon 022 548 940 sau prin email clientservice@micb.md 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.

Moldindconbank – mereu alături!

P.

Realitatea Live

16 Aug. 2025, 08:35
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
16 Aug. 2025, 08:35 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) avertizează publicul cu privire la o nouă schemă de fraudă care circulă rapid pe aplicații de mesagerie precum WhatsApp și Telegram și este promovată intens pe rețelele de socializare.

Potrivit instituției, escrocheria funcționează prin crearea unor grupuri false de „investiții”, unde activitatea este simulată cu ajutorul roboților și al conturilor false. Așa-ziși „experți” promit câștiguri rapide din tranzacții, inclusiv în criptomonede, și îi conving pe utilizatori să atragă alți membri în schimbul unor „recompense”.

Victimele sunt îndemnate să transfere bani în „conturi de tranzacționare” fictive, unde le sunt afișate profituri false pentru a câștiga încredere. În momentul în care încearcă să-și retragă fondurile, li se cer taxe inventate. „Profiturile afișate sunt doar iluzorii, concepute pentru a stimula investiții mai mari”, avertizează CNPF.

Modelul utilizat seamănă cu o schemă piramidală clasică, unde remunerațiile participanților provin din contribuțiile noilor recruți și nu din activități economice reale. Astfel de structuri sunt nesustenabile și conduc inevitabil la pierderi pentru majoritatea investitorilor.

Un aspect îngrijorător este implicarea tot mai frecventă a adolescenților, care sunt ademeniți cu promisiuni de câștiguri rapide și recompense. CNPF atrage atenția asupra necesității unei educații financiare mai solide în rândul tinerilor și a unei supravegheri atente din partea părinților.

Pentru protecția cetățenilor, instituția recomandă:

verificarea autorizațiilor firmelor de investiții,

evitarea transmiterii de date personale sau financiare prin aplicații de mesagerie,

prudență maximă față de promisiunile de câștiguri rapide și ușoare,

sesizarea imediată a CNPF și blocarea contactelor suspecte.Autoritatea subliniază că orice implicare în astfel de scheme poate duce la pierderi financiare serioase și îndeamnă cetățenii să nu se lase atrași de oferte care par „prea bune pentru a fi adevărate”.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII