Moldindconbank modernizează Serviciul suport clienți prin lansarea Customer Care Service

16 Iun. 2023, 13:19
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  bani.md
16 Iun. 2023, 13:19 // Bănci şi Finanţe //  bani.md

Moldindconbank modernizează Serviciul de suport clienți și lansează Customer Care Service – un nou mod de interacțiune a clienților cu banca, mai simplu, mai rapid și la un apel distanță.

Persoanele care au nevoie de suport, ghidare, un sfat sau o recomandare pot oricând lua legătura prin telefon la numărul 022 548 940 cu echipa Customer Care Service, concentrată să le deservească în cel mai bun mod și să le asigure o experiență unică. Specialiștii Moldindconbank vor oferi asistență pe orice chestiune: utilizarea cardurilor, accesarea serviciilor și produselor bancare, utilizarea mobile și internet bankingului, informații despre promoțiile băncii, soldul conturilor deschise la Moldindconbank.

Noua subdiviziune este amplasată într-un spațiu modern, aliniat celor mai bune practici bancare europene și dotat cu diverse tipuri de tehnologii, care vor asigura gestionarea mai eficientă a apelurilor și a solicitărilor de la clienți și potențiali clienți, persoane fizice și juridice.

Herbert Stepic, Președintele Consiliului Moldindconbank:

Inaugurarea Customer Care Service este importantă atât pentru specialiștii de aici, fiindu-le asigurat un plus de confort în activitatea zilnică, dar și pentru clienții noștri, apelurile cărora vor fi preluate și deservite rapid. Continuăm să dezvoltăm serviciile digitale și ne dorim ca fiecare client care face banking la distanță să beneficieze oricând are nevoie și de suport informațional. Totodată, acest serviciu urmează să devină un important instrument de marketing, care va oferi clienților informații despre toate produsele și serviciile băncii”.

Dmytro Krepak, Vicepreședintele Moldindconbank:

În noul Call Center, numit Customer Care Service, vom procesa rapid apelurile de la clienți, conform standardelor internaționale de calitate, reducând timpul de așteptare pe fir. Vom contacta clienții proactiv pentru a le povesti despre promoțiile, produsele și serviciile băncii. În același timp, Customer Care Service este locul unde accentul cade și pe angajați, fiindu-le oferite diverse avantaje. Suntem convinși că un angajat fericit poate face un client fericit”.

Peste 50 de specialiști Moldindconbank asigură clienților un altfel de banking prin telefon.

Doina Portaru, Director adjunct al Departamentului business digital și carduri Moldindconbank:

Customer Care Service este un serviciu nou cu o echipă tânără, dedicată și plină de entuziasm. Suntem aici pentru a oferi suport clienților, a le auzi necesitățile și a veni cu soluții eficiente. Serviciul este în proces de creare și invităm tinerii să ne completeze echipa. Toți cei care activează aici au ales să servească oamenii și să le fie mereu alături”.

Customer Care Service este centrat pe patru direcții de activitate:

  • Suport 24/24 – oferă clienților suport informațional prin telefon la utilizarea serviciilor băncii.
  • Reclamații – gestionează reclamațiile recepționate, tratând individual fiecare adresare.
  •  Telesales – sporește și menține baza de clienți prin vânzarea și promovarea serviciilor și produselor băncii.

Instruire, control și experiența clientului – valorifică și îmbunătățește continuu performanța echipei Customer Care Service, astfel încât specialiștii să ofere rapid clienților cele mai bune soluții, reducând timpul de așteptare pe fir.

Customer Care Service e disponibil clienților și potențialilor clienți la numărul de telefon 022 548 940 sau prin email clientservice@micb.md 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.

Moldindconbank – mereu alături!

P.

Realitatea Live

01 Apr. 2025, 16:52
 // Categoria: Uncategorized // Autor:  Ursu Victor
01 Apr. 2025, 16:52 // Uncategorized //  Ursu Victor

Consiliul Concurenței a venit cu precizări oficiale privind recentele creșteri ale prețurilor la carnea de porc, după apariția unor declarații alarmante în spațiul public și preluări mediatice care au ridicat suspiciuni privind eventuale înțelegeri de cartel sau abuzuri din partea comercianților.

Potrivit instituției, în contextul unei economii de piață, formarea prețurilor este influențată de factori obiectivi, precum cererea și oferta, costurile de producție și transport, nivelul taxelor, fluctuațiile internaționale sau balanța de importuri și exporturi. Consiliul nu are atribuții de a stabili, plafona sau modifica prețuri, și nici nu poate sancționa companiile doar pentru că își majorează prețurile.

Totuși, autoritatea de concurență monitorizează cu atenție piața și intervine în cazul identificării unor practici anticoncurențiale, precum înțelegeri între concurenți privind fixarea prețurilor sau abuzul de poziție dominantă. În acest moment, Consiliul analizează situația de pe piața cărnii de porc pentru a detecta eventuale semnale care ar putea indica astfel de comportamente ilegale.

„Îndemnăm producătorii, comercianții și consumatorii să ne sesizeze orice comportament suspect. Vom interveni acolo unde legea ne permite”, se menționează în comunicatul oficial.

Consiliul Concurenței reiterează că își menține angajamentul de a asigura o piață corectă și competitivă, în beneficiul consumatorilor și al unei economii sănătoase.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ