Până pe 30 iunie mai primești 50 lei pe telefon la contractarea primului credit de la Credit7

22 Iun. 2021, 11:02
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
22 Iun. 2021, 11:02 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Promoția e în plină desfășurare începând cu 1 martie 2021 și până la moment peste 2000 de persoane au primit pe lângă un credit gratuit, li s-au transferat și 50 lei pe telefon, nerambursabili.

Ți s-a întâmplat vreodată să mergi în ospeție și să ieși de acolo cu cadouri și cu bani de taxi? Acesta e și cazul primului credit la Credit7.

Întâi de toate, primul credit e gratuit. Asta înseamnă că întorci exact atât cât iei. Ca între prieteni.

Îți respectăm timpul și vrem să ne asigurăm că întreg procesul este cât se poate de confortabil, pentru tine, așa cum e un credit online.

Poți solicita creditul oriunde te-ai afla, dacă ai acces la internet. Completezi formularul online, primești răspunsul prin sms, și aștepți cuminte să-ți vină banii la card, sau îi poți ridica în numerar la sucursalele Victoriabank, oficiile Poșta Moldovei, stațiile Petrom, la fel putem să ți-i transferăm în portofelul electronic Runpay/Bpay/Paynet. Nu mai pierzi timpul pe drumuri sau la stat în coadă.

Nu e mare creditul, poți solicita până la 7.000 de lei, și nu e mare câștigul, sunt 50 de lei, dar întreg procesul e făcut cu gândul la tine, fiecare detaliu e pentru comoditatea ta și asta contează. Detaliile fac diferența, iar plus cu plus se adună.

La Credit7 primești mai mult decât plătești.

Durata promoției: 1 martie 2021 – 30 iunie 2021

Ce înseamnă credit gratuit?

Un credit gratuit este un împrumut pentru care nu plătești % dobândă. Suma contractată este exact cea pe care o întorci în termenii stabiliți.

Cum primesc cei 50 de lei?

Indiferent de operatorul care te deservește, fie Orange, Moldcell sau Unite, noi îți suplinim contul cu 50 de lei, nerambursabili, timp de câteva minute după contractarea creditului.

Pot să depun cererea pentru credit offline?

Ne face plăcere să interacționăm cu clienții noștri. Puteți să ne vizitați în oricare dintre cele 12 oficii în țară, 4 în mun. Chișinău, restul în regiuni: Florești / Bălți / Fălești / Drochia / Comrat  / Rîșcani / Orhei și să depuneți cererea offline, dacă preferați.

Ce fac dacă nu am card?

Dacă nu aveți un card activ puteți să ridicați banii de la oficiile Poșta Moldovei, sucursalele Victoriabank și stațiile Petrom, sau vă putem face transferul în Portofelul Electronic Bpay / Runpay / Paynet.

P.

Realitatea Live

25 Dec. 2025, 10:45
 // Categoria: Actual // Autor:  Grîu Tatiana
25 Dec. 2025, 10:45 // Actual //  Grîu Tatiana

Un tunel feroviar uriaș urmează să fie săpat prin Munții Alpi pentru a lega direct Franța și Italia, proiectul fiind considerat cel mai ambițios de acest tip din Europa. Viitorul tunel, cu o lungime de 57,5 kilometri, va conecta orașele Lyon și Torino și va deveni, la finalizare, cel mai lung tunel feroviar din lume, depășind Tunelul Gotthard din Elveția.

Construcția face parte din proiectul liniei feroviare de mare viteză Torino–Lyon și are drept scop reducerea semnificativă a timpului de călătorie dintre cele două orașe. În prezent, drumul cu trenul durează aproape patru ore și presupune traversarea pasului Mont Cenis, la altitudini de circa 1.300 de metri, unde sunt necesare mai multe locomotive pentru a tracta garniturile prin tunelul Fréjus, considerat depășit din punct de vedere al standardelor de siguranță. Noul tunel va permite trenurilor să circule direct prin masivul montan, reducând durata călătoriei cu aproximativ două ore.

Cunoscut sub denumirea de Tunelul de bază Mont d’Ambin, acesta va avea puncte de acces în Valea Susei, în regiunea Piemont, și în Maurienne, în Savoia. Proiectul va facilita și transportul de marfă, permițând trenurilor să transporte încărcături mai grele și să circule cu o viteză medie de aproximativ 100 km/h între cele două țări.

Autoritățile estimează că noua infrastructură va contribui la reducerea poluării, prin scăderea traficului aerian și rutier, în special a transportului de mărfuri realizat cu camioane. Trenul ar urma să devină principala opțiune pentru deplasările dintre Franța și Italia pe acest coridor.

Lucrările sunt extrem de complexe, întrucât tunelul va avea, în cea mai adâncă secțiune, peste 2.200 de metri de munte deasupra sa. Potrivit coordonatorilor proiectului, traseul traversează nu mai puțin de 14 tipuri diferite de teren, de la sol afânat pe partea franceză până la formațiuni de roci variate pe teritoriul Italiei.

Costul total al liniei feroviare de mare viteză Torino–Lyon, cu o lungime de aproximativ 270 de kilometri, este estimat la 25 de miliarde de euro, tunelul de sub Alpi reprezentând cea mai mare parte a investiției. Franța și Italia au ajuns la un acord pentru realizarea proiectului în 2016, iar în prezent toate tunelurile de acces sunt finalizate. Tunelul internațional, considerat cea mai dificilă etapă, este în construcție, iar finalizarea sa este preconizată pentru anul 2033.

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII