Poate ne ajutăm să găsim tinerețea veșnică? Cât costă o sticlă de vin „Forever Young” lansat de Bethenny Frankel

04 Iun. 2021, 14:39
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
04 Iun. 2021, 14:39 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Bethenny Frankel își dezvoltă marca cu un nou vin numit „Forever Young”. Despre aceasta a anunțat fondatoare Skinnygirl, în vârstă de 50 de ani pe social media.

„În lumea vinului, a devenit totul despre marketing și preț și fără gust. Vinul Forever Young este absolut superb. Este la nivelul următor. Fiecare notă este delicioasă. Este echilibrată. Este ridicată. Este legitimă. Cu fiecare sorbi, vei înțelege de ce am intrat înapoi în acest spațiu „, a conchis Frankel.

Forever Young este în prezent disponibil pentru băut sub formă de Malbec, Cabernet Sauvignon și Sauvignon Blanc. În curând va fi disponibil și un vin roze din marca Forever Young. Prețurile sunt cuprinse între 10 și 25 de dolari, scrie Fox Business.

Frankel a fondat Skinnygirl în 2009 și a vândut compania în 2011 pentru suma de 120 milioane de dolari . Ulterior, ea a extins marca Skinnygirl în gustări și îmbrăcăminte.
Fosta vedetă „Real Housewives” a fondat, de asemenea, o companie de producție și a fondat B Strong, non-profit, care se concentrează pe eforturile de ajutorare a dezastrelor.

De asemenea, Frankel este cunoscută și pentru activitatea sa în scopuri caritabile.

Realitatea Live

01 Dec. 2025, 18:39
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
01 Dec. 2025, 18:39 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Ministrul Economiei, Eugeniu Osmochescu, a respins ideea introducerii unei cote obligatorii de 50% pentru produsele autohtone pe rafturile magazinelor, declarând la Radio Moldova că o astfel de măsură ar încălca atât regulile economiei de piață, cât și normele internaționale.

Potrivit ministrului, impunerea unei limite minime pentru marfa produsă în Republica Moldova nu ar fi compatibilă cu angajamentele comerciale ale țării și ar contraveni celor mai bune practici europene.

„Nu este corect, nu este o regulă a unei economii de piață, nu este corect conform reglementărilor internaționale și celor mai bune practici. Limitarea nu este posibilă din punct de vedere juridic”, a subliniat Osmochescu.

În locul unei cotări obligatorii, ministrul propune soluții alternative pentru susținerea producătorilor locali: programe de marketing, etichetare clară și campanii care evidențiază produsele fabricate în Republica Moldova direct pe rafturile magazinelor.

„Putem avea programe de marketing în rafturi, unde sunt identificate produsele din Republica Moldova și sunt promovate cu sprijinul statului. Putem stimula consumul local, dar nu putem impune cote obligatorii”, a declarat ministrul.

În 2021, toate magazinele din Republica Moldova erau obligate să aibă pe rafturi cel puţin 50 de produse agroalimentare autohtone, însă ulterior prevederea a fost abrogată.

 

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII