În perioada ianuarie – iulie 2024, Aeroportul Internațional Chișinău a gestionat aproximativ 7.900 de zboruri tur-retur. În primele cinci luni ale anului, nivelul de punctualitate a fost satisfăcător, însă în luna iulie au apărut probleme semnificative. În această lună, doar 46% dintre zboruri au aterizat la timp și doar 39% au decolat conform programului. În aceeași perioadă, aeroportul a înregistrat un număr record de pasageri, aproximativ 485.000, conform analizei lui Stanislav Ghilețchi de la IPRE.
Cele mai frecvente destinații în perioada monitorizată au fost Istanbul (13,8% din zboruri), Antalya (10,7%), București (9,2%), Londra (7,5%), Varșovia (5,4%), Tel Aviv și Sharm El-Sheikh (4,8% fiecare), Erevan (4,1%) și Dublin (3,3%).
În ceea ce privește companiile aeriene, Fly One a operat cel mai mare procent de zboruri, cu 31% din totalul zborurilor de pe Aeroportul Internațional Chișinău, urmată de HiSky cu 22%.
Cele mai punctuale companii la aterizare au fost Turkish Airlines, TAROM și LOT Polish Airlines. La decolare, cele mai punctuale au fost TAROM, Fly One și HiSky. Totuși, companiile cu cele mai multe întârzieri la aterizare au fost WizzAir, Pegasus și HiSky, iar la decolare – Pegasus, Austrian și WizzAir.