Un american a făcut 1,7 milioane de dolari într-o săptămână. Afacere cu buncăre antiatomice și clienți miliardari

17 Sept. 2021, 09:56
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  Dumitrita Culiuc
17 Sept. 2021, 09:56 // Oameni şi Idei //  Dumitrita Culiuc

Industria dedicată buncărelor este mai în vogă ca niciodată anul acesta, spune Ron Hubbard, 59 de ani, proprietarul Atlas Survival Shelters, un business din Texas care construieşte adăposturi antiatomice, scrie Ziarul Financiar cu referire la Business Insider.

Înainte să îşi înceapă afacerea, în 2011, Hubbard a construit uşi metalice timp de aproximativ 30 de ani. În prezent, antreprenorul susţine că nu cunoaşte numele tuturor clienţilor, neştiind încotro se îndreaptă toate buncărele, întrucât Atlas Survival livrează prin intermediul unei companii locale.

Dimensiunile buncărelor variază de la 9 metri pătraţi, vândute pentru aproximativ 50.000 de dolari, la peste 920 de metri pătraţi, preţul ajungând în acest caz la 5 milioane de dolari.

„Zi şi noapte, telefonul îmi sună constant, contactându-mă oameni din toată ţara. Creşterea vânzărilor se datorează faptului că oamenii se tem de ceea ce se întâmplă în lume în momentul de faţă. Mulţi dintre ei îşi cumpără un buncăr pentru a se simţi în siguranţă, este un fel de plan secundar de supravieţuire”, adaugă Hubbard.

În a doua săptămână a lunii august, Atlas Survival a ajuns la vânzări de peste 1,7 milioane de dolari, businessul beneficiind de pe urma canalului de YouTube pe care îl moderează fondatorul, care ajunge în prezent la peste 350.000 de abonaţi.

Printre clienţii tipici se regăsesc oameni educaţi din păturile superioare ale societăţii, creştini, pro-Trump şi pro-arme. De asemenea, Hubbard susţine că gama de clienţi include directori executivi, miliardari şi celebrităţi.

„De când Joe Biden a devenit preşedinte, mă abordează tot mai mulţi clienţi care vor să se pregătească pentru un potenţial dezastru. De fiecare dată când Biden apare la ştiri, sunt contactat, de regulă, de un republican care îmi spune: «Ţara asta se duce de râpă. Am nevoie de un buncăr!» (…) Ştiţi cine nu cumpără buncăre? Democraţii. Însă cumpără alte feluri de adăposturi antiatomice şi pivniţe în care îşi pot depozita vinurile.”

Realitatea Live

23 Oct. 2021, 20:41
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
23 Oct. 2021, 20:41 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Utilizatorii aplicației de TikTok din întreaga lume se ocupă cu crearea de tendinţe. Unii dintre ei devin nume cunoscute şi-şi monetizează popularitatea câştigată pe platformă. Tânărul senegalez Khabane Lame, care realizează scurte videoclipuri fără cuvinte, a trecut de la a fi şomer la acumularea unei averi impresionante.

1. Addison Rae Easterling a acumulat 5 milioane de dolari

Addison era o simplă elevă înainte de a avea succes pe TikTok şi a deveni una dintre cele mai bine plătite „staruri” ale reţelei sociale. A început cu un parteneriat cu brandul de îmbrăcăminte FashionNova şi a continuat cu mărci de masă precum Reebok şi Daniel Wellington. Apoi a colaborat cu American Eagle înainte de a-şi lansa propria companie de cosmetice, Item Beauty. Succesul ei a culminat cu lansarea unui podcast numit „Mama Knows Best”, pe care îl găzduieşte împreună cu mama ei.

2. Charli D’Amelio a obţinut 4 milioane de dolari din activitatea pe TikTok

Una dintre primele vedete TikTok, Charli Grace D’Amelio a devenit prima TikTokeriţă care a trecut pragul de 50 de milioane, apoi de 100 de milioane de urmăritori. A avut o gamă largă de experienţe care i-au dus la o avere uimitoare la vârsta de numai 16 ani.

A apărut în emisiunea „Tonight Show” a lui Jimmy Fallon, a fost prezentă la săptămâna modei de la Paris reprezentând Prada, a apărut într-un spot publicitar pentru Super Bowl şi a primit oferte din partea mai multor companii de top, inclusiv EOS Cosmetics şi Morphe. De asemenea, a jucat într-un lungmetraj şi a anunţat o serie originală Hulu.

Recent, a trecut în lumea finanţelor, anunţând un parteneriat cu aplicaţia mobilă Step, ajutând adolescenţii să obţină carduri de debit pentru a afla mai multe despre sistemul bancar.

3. Chase Hudson se poate lăuda cu 3 milioane de dolari câştigaţi pe TikTok

Cunoscut sub numele de Lil Huddy, americanul Chase Hudson este cunoscut pentru că a creat pictograma TikTok Charli D’Amelio şi pentru faptul că este reprezentat de agenţia de talente WME. A trecut de la platforma TikTok la o carieră de muzician, genul Pop-Punk. Single-ul său „Eulogy of You and Me” a fost compus împreună cu bateristul şi producătorul Travis Barker de la Blink 182 şi a apărut şi în adaptarea filmului „Downfalls High”, despre rapperul american Machine Gun Kelly, în care a jucat alături de actriţa Sydney Sweeney.

 
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie