Zibo, un oraş industrial din estul Chinei, a devenit un punct de atracţie pentru turiştii interni.
Popularitatea oraşului Zibo a explodat după ce videoclipuri cu grătarele sale locale la preţuri accesibile au devenit virale pe reţelele de socializare.
În luna martie, Zibo a primit 4,8 milioane de vizitatori – mai mult decât populaţia sa locală de 4,7 milioane de persoane.
Industria turismului din China şi-a reluat activitatea după aproape trei ani de blocaje de tip COVID-19, iar un oraş puţin cunoscut a ieşit câştigător surpriză. Zibo, un oraş industrial din provincia Shandong din estul Chinei, a devenit un punct de atracţie pentru turişti în timpul vacanţei de o săptămână de Ziua de Mai, care a început sâmbătă, scrie Business Insider.
Oraşul este atât de popular încât autorităţile oraşului Zibo îi îndeamnă pe oameni să îl viziteze în afara perioadelor de vârf sau să ia în considerare posibilitatea de a merge în alte locuri din provincia Shandong. Popularitatea oraşului Zibo a explodat în ultimele două luni, după ce videoclipuri ale studenţilor de la facultate cu grătarul local accesibil din oraş au devenit virale pe reţelele de socializare, potrivit publicaţiei de stat China Daily.
Frigăruile de grătar din Zibo sunt unice prin faptul că sunt gătite parţial înainte de a fi servite clienţilor, care pot apoi să le termine de gătit singuri, potrivit China Daily.