Producătorul de vinuri Purcari Wineries a înregistrat în primul trimestru un profit net de 12,779 de milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2022, în timp ce veniturile au sporit cu 31%, la 73,335 de milioane de lei, potrivit rezultatelor financiare publicate, luni, pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB).
În primul trimestru din 2022, Purcari Wineries înregistrase un profit net de 11,978 de milioane de lei şi venituri de 56,188 de milioane de lei.
„A fost al doilea cel mai bun trimestru din 2019, dinaintea pandemiei pentru Purcari, în pofida contextului macro provocator. Lucrurile se îmbunătăţesc în general, cu lanţuri de aprovizionare care funcţionează mai bine, o redeschidere în China, scăderea preţurilor la energie, dar marjele ramân oarecum încă sub presiune. Menţinem un bilanţ solid şi suntem bine poziţionaţi pentru a continua să câştigăm cota de piaţă şi să profităm de oportunităţile anorganice existente”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries PLC.
Purcari Wineries Public Company Limited (cu familiile de branduri: Purcari, Crama Ceptura, Bostavan, Bardar, Domeniile Cuza si Angel’s Estate) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri si brandy din regiunea Europei Centrale si de Est. Grupul gestionează aproximativ 1.450 de hectare de podgorii şi operează şapte platforme de producţie în România, Moldova şi Bulgaria. Purcari Wineries este lider pe segmentul vinurilor Premium din Romania cu o cotă de circa 25%, şi cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 40 de ţări.