„Wow, şi asta aţi modificat. M-aţi impresionat”. Un nou brunch cu clienţii în stilul maib

28 Oct. 2021, 12:03
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Dumitrita Culiuc
28 Oct. 2021, 12:03 // Bănci şi Finanţe //  Dumitrita Culiuc

Suntem mereu orientaţi către clienţi – este una dintre valorile maib pe care o promovăm și în temeiul căreia ne desfășurăm activitatea zi de zi.

Ne place să vedem clienţi mulţumiţi, ne încântă fiecare moment în care reuşim să surprindem plăcut clienţii şi să creăm experiențe de calitate.

Recent, clienții maib au fost invitați la o nouă întrevedere din seria brunch-urilor organizate de Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib, responsabilă de divizia Retail. La discuții, clienții au împărtășit experiențe și impresii cu privire la serviciile și produsele maib, au oferit feedbackuri constructive și idei referitor la ce și-ar mai dori să îmbunătățească, ce produse noi le-ar plăcea să apară în portofoliul băncii, dar și ce procese, în opinia lor, ar putea fi optimizate.

Prezenți la eveniment, angajații maib – Ghenadie Cernei, Director Servicii Electronice, Victoria Zanoga, șef Direcție Experiența Clienților, Sergiu Groza, șef al Departamentului Dezvoltare Produse Retail, Oleg Dragan, șef adjunct al Departamentului Vânzări Rețea Offline – au luat notițe, au oferit sfaturi și detalii privind anumite produse și servicii bancare, implicit actualizările acestora, au prezentat funcționalitățile aplicației mobile și chiar au intrat în culise, dezvăluind inclusiv unele dintre planurile de lansare a unor produse și servicii noi  – produse mult așteptate de clienții comunității maib.

„Wow, și asta ați modificat. M-ați impresionat!” – a fost declarația unui client care sugerase anterior modificarea mesajului IVR al apelului către Contact Center și care chiar în timpul brunch-ului a fost plăcut surprins să descopere că feedbackul său a fost auzit, iar sugestiile – deja implementate.

Livrarea gratuită a cardurilor la domiciliu, modificarea scenariului de eliberare a cardului bancar la ATM anterior cash-ului, noile funcționalități în aplicația mobilă maibank, posibilitatea de programare a vizitei în sucursală, accesarea depozitelor și emiterea cardurilor noi în maibank, vizualizarea cashback-ului câștigat la fiecare tranzacție, reducerea numărului de formulare/ hârtiei în sucursale – sunt doar câteva dintre funcționalitățile maib apreciate de clienți, care le asigură plus valoare în raport cu banca aleasă.

„Sunt extrem de recunoscătoare clienților noștri pentru această întrevedere atât de constructivă și valoroasă din perspectiva îmbunătățirii experienței clienților. Voi fi încântată să revenim în cel mai scurt timp cu detalii referitor la implementarea ideilor și sugestiilor comunicate în cadrul brunch-ului, astfel încât să aibă în continuare cea mai bună experiență bancară pe piața autohtonă și să beneficieze de servicii și produse care să le depășească așteptările”, a menționat Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib.

Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.

Următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune. Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.

P.

Realitatea Live

01 Dec. 2021, 16:45
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
01 Dec. 2021, 16:45 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Hai să celebrăm Ziua Națională a României cu o reuniune caldă! HiSky oferă reduceri de -10 euro la TOATE zborurile. Tot ce trebuie să faci, e să introduci promocode-ul „1DECEMBRIE” atunci când faci rezervarea, iar discountul va apărea automat la finalul acesteia.

După cum știi deja, operăm zboruri de linie din Cluj (spre Dublin, Chișinău și Lisabona), din Satu Mare (spre Paris), din Iași (spre Dublin), din Chișinău (spre Cluj, Dublin, Frankfurt, Moscova, Paris și Milano) iar luna aceasta începem cursele din Târgu Mureș (spre Milano, Londra și Paris) și din Baia Mare (spre Milano și Londra).

„Ziua Națională a României este o sărbătoare specială și în această zi toți cei plecați peste hotare își reamintesc cu dor de identitate și rădăcini. Noi am vrut să dăm o continuitate acestor sentimente de mândrie națională și am decis să oferim românilor de pretutindeni un motiv în plus pentru a reveni acasă. Aici, cu siguranță îi așteaptă oameni dragi”, a declarat Iulian Scorpan cu ocazia campaniei dedicată Zilei Naționale a României.

Oferta este valabilă pentru biletele cumpărate în perioada 1-5 decembrie.

Toate biletele sunt disponibile pe www.hisky.aero și la agențiile partenere.

HiSky este o companie aeriană certificată în România și R.Moldova. Operează zboruri de linie și zboruri charter de pe 7 aeroporturi internațioanale (Chișinău, Cluj, Iași, Satu Mare, Baia Mare, Targu Mures, si Oradea), spre 15 destinații importante din Europa, Asia și Africa. HiSky are o flotă compusă din două Airbus A320 (YR-BEE, YR-SKY) cu 180 de locuri și un Airbus A319 (ER-SKY) cu 144 de locuri. Vârsta medie a celor trei aeronave HiSky este de 11 ani. Serviciile sau orice alte informații despre HiSky pot fi consultate pe site-ul www.hisky.aero.

P.

 
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei
Inaugurarea expoziției „100 cele mai bune afișe 20”, la Muzeul Național de Artă al Moldovei