Moldoveanul care i-a făcut să plângă pe jurații de la Superstar. Cu ce i-a emoționat

28 Sept. 2021, 11:31
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
28 Sept. 2021, 11:31 // Actual //  bani.md

Este din Chișinău, are 21 de ani și își câștigă banii din cântat pe stradă. A renunțat în clasa a noua la un liceu normal și s-a mutat la colegiu, pentru că, spune el, era mai ușor. Este vorba despre moldoveanul Andrei Serjant care i-a făcut pe jurații de la emisiunea „SuperStar România”, difuzată pe Pro TV, să plângă, scrie realitatea.md.

Specializarea lui este în servicii hoteliere, însă după ce a terminat colegiul nu a vrut să continue în domeniul pentru că nu vrea să fie “legat” de un job. Își dorește să facă muzică, pentru că nu vrea să devină sedentar. A început să cânte după ce a văzut un film despre un chitarist, nu își amintește cum se numea, și a două zi l-a rugat pe tatăl lui să-i cumpere chitară. A învățat singur de pe internet, iar apoi a încercat și cu vocea.

A început să cânte pe stradă în 2015. Văzuse un băiat pe stradă și se gândea dacă ar putea și el să facă asta. S-a dus de mai multe ori, dar nu a avut curaj să scoată chitara. Într un final, și a făcut curaj și a cântat și a strâns și ceva bani.

După ce a văzut că e apreciat pe stradă, cu banii adunați și-a plătit câteva lecții de canto.

De 6 ani, cântă pe stradă. Au regulă de două ore – o regulă a străzii, pentru a nu cânta unii peste alții. Programul se face în funcție de ora la care ajungi. Toți o respectă și sunt foarte uniți. Părinții lui nu i-au interzis să cânte pe stradă. Sunt bucuroși că își câștigă singur banii. I s-a mai întâmplat să-i spună oameni pe stradă că e cerșetor, că mai bine s-ar duce să muncească.

Spune că trece foarte ușor de la o stare la alta…Deseori pică în depresie pentru că simte că nu e înțeles.

 

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 16:29
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 16:29 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Mai multe companii-fanion ale Europei – între care constructorul auto Mercedes-Benz și grupul de lux LVMH – conduc o campanie corporativă menită să îmblânzească răspunsul Bruxelles-ului la noile amenințări comerciale lansate de Donald Trump, scrie Bloomberg. Executivi ai unor grupuri din industria auto, bunuri de lux și băuturi spirtoase au avut întâlniri neoficiale cu oficiali americani și au presat capitalele europene să ajungă rapid la un acord pentru a evita o escaladare tarifară.

Potrivit surselor citate, lobby-ul include solicitarea de a scoate produse-simbol ale Statelor Unite – precum bourbonul – de pe lista de exporturi vizate de represaliile Uniunii Europene, în speranța că Washingtonul va renunța la taxele anunțate de până la 50 % pe automobile și metale. Miza este deadline-ul din 9 iulie, dată la care Casa Albă ar putea oficializa noile tarife.

Comisia Europeană a pregătit o listă de contramăsuri ce ar putea taxa exporturi americane în valoare de circa 95 miliarde EUR, însă presiunile unor state membre și ale marilor grupuri industriale ar putea reduce pachetul de răspuns cu până la 70 miliarde EUR, spun sursele Bloomberg.

Industria europeană, îngrijorată de pierderile de piață și marjele tot mai subțiri pe piața americană, militează deschis – dar și pe canale diplomatice discrete – pentru un compromis rapid care să evite un nou război comercial transatlantic. Dacă negocierile eșuează, Bruxelles-ul ar putea activa setul de tarife de represalii chiar din luna august, lovind exporturi americane de agricultură, băuturi spirtoase și produse industriale.

De partea cealaltă, Trump susține că noile taxe sunt menite să „echilibreze” relațiile comerciale și să stimuleze producția în SUA, însă analiștii avertizează că un ciclu de tarife și contra-tarife ar afecta lanțuri de aprovizionare de miliarde și ar pune presiune pe creșterea economică de ambele părți ale Atlanticului.

Decizia finală a UE va depinde de rezultatul negocierilor de ultim moment, dar lobby-ul corporativ arată cât de mult cântărește sectorul privat în conturarea politicilor comerciale europene, atunci când locurile de muncă și profitabilitatea sunt puse în joc.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO