Suntem mereu orientaţi către clienţi – este una dintre valorile maib pe care o promovăm și în temeiul căreia ne desfășurăm activitatea zi de zi.
Ne place să vedem clienţi mulţumiţi, ne încântă fiecare moment în care reuşim să surprindem plăcut clienţii şi să creăm experiențe de calitate.
Recent, clienții maib au fost invitați la o nouă întrevedere din seria brunch-urilor organizate de Aliona Stratan, prim-vicepreședinta maib, responsabilă de divizia Retail. La discuții, clienții au împărtășit experiențe și impresii cu privire la serviciile și produsele maib, au oferit feedbackuri constructive și idei referitor la ce și-ar mai dori să îmbunătățească, ce produse noi le-ar plăcea să apară în portofoliul băncii, dar și ce procese, în opinia lor, ar putea fi optimizate.
Prezenți la eveniment, angajații maib – Ghenadie Cernei, Director Servicii Electronice, Victoria Zanoga, șef Direcție Experiența Clienților, Sergiu Groza, șef al Departamentului Dezvoltare Produse Retail, Oleg Dragan, șef adjunct al Departamentului Vânzări Rețea Offline – au luat notițe, au oferit sfaturi și detalii privind anumite produse și servicii bancare, implicit actualizările acestora, au prezentat funcționalitățile aplicației mobile și chiar au intrat în culise, dezvăluind inclusiv unele dintre planurile de lansare a unor produse și servicii noi – produse mult așteptate de clienții comunității maib.
„Wow, și asta ați modificat. M-ați impresionat!” – a fost declarația unui client care sugerase anterior modificarea mesajului IVR al apelului către Contact Center și care chiar în timpul brunch-ului a fost plăcut surprins să descopere că feedbackul său a fost auzit, iar sugestiile – deja implementate.
Livrarea gratuită a cardurilor la domiciliu, modificarea scenariului de eliberare a cardului bancar la ATM anterior cash-ului, noile funcționalități în aplicația mobilă maibank, posibilitatea de programare a vizitei în sucursală, accesarea depozitelor și emiterea cardurilor noi în maibank, vizualizarea cashback-ului câștigat la fiecare tranzacție, reducerea numărului de formulare/ hârtiei în sucursale – sunt doar câteva dintre funcționalitățile maib apreciate de clienți, care le asigură plus valoare în raport cu banca aleasă.
„Sunt extrem de recunoscătoare clienților noștri pentru această întrevedere atât de constructivă și valoroasă din perspectiva îmbunătățirii experienței clienților. Voi fi încântată să revenim în cel mai scurt timp cu detalii referitor la implementarea ideilor și sugestiilor comunicate în cadrul brunch-ului, astfel încât să aibă în continuare cea mai bună experiență bancară pe piața autohtonă și să beneficieze de servicii și produse care să le depășească așteptările”, a menționat Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib.
Menționăm că brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.
Următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune. Amintim că suntem la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.
P.