Joburi de viitor: (100) Virtual Assistant Personality Designer

20 Apr. 2021, 05:00
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
20 Apr. 2021, 05:00 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Asistenții virtuali vor fi obișnuiți în viitor. Ei vor fi programați să aibă grijă de aspecte mai banale ale vieții profesionale. Ei vor gestiona e-mailurile și comunicațiile, vor stoca și prelua date și vor organiza programări, de asemenea vor oferi sfaturi în timp real, știri și fluxuri de informații adaptate clientului. Fiecare asistent virtual va veni cu o personalitate preprogramată, cu toate acestea, acest lucru poate să fie personalizat și individualizat pentru a îmbunătăți satisfacția utilizatorului.

Virtual Assistant Personality Designer: Responsabilități

Virtual Assistant Personality Designer va face această reprogramare. Vor interoga utilizatorul uman și va discuta despre trăsăturile de personalitate cele mai dorite, apoi va proiecta și personaliza această  personalitate. Oamenii le pot cere deseori asistenților virtuali să aibă personalități din rude, prieteni sau vedete. ersonalitatea De asemenea, va remedia orice problemă de personalitate care apare în timp.

Virtual Assistant Personality Designer: Abilități

Virtual Assistant Personality Designer va ști despre interfața utilizatorului și despre proiectarea experienței utilizatorului, așa cum se aplică inteligența artificială și va genera avatare. Va programa cu atenție la detalii și va fi empatic. De asemenea, va fi o persoană intuitivă și atentă la detalii. De asemenea, își vor folosi abilitățile de cercetare la nivel înalt pentru a se asigura că avatarurile lor reproduc replicile personalității pe care vor să o creeze.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală