Cum a reuşit un actor falimentar care locuia într-un cort să construiască un imperiu media, datorită unei idei simp

28 Ian. 2023, 20:09
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
28 Ian. 2023, 20:09 // Actual //  bani.md

Taylor Sheridan, creatorul seriei de succes Yellowstone şi a prequel-ului său, 1883 şi 1923, a dovedit că sfatul pe fiecare scriitor primeşte: ‘Scrie despre ceea ce cunoşti’, este bine de urmat, după cum scrie Daily Mail, într-un articol despre parcursul său atipic.
El a scris despre viaţa emoţionantă a unui cowboy – una cu care el este foarte familiar. Este o viaţă pe care a trăit-o în fiecare zi, nu doar ca un copil, ci şi acum – în ciuda faptului că este unul dintre cele mai mari nume din Hollywood, scrie businessmagazin.ro.

El, soţia sa de 10 ani, Nicole, şi fiul lor, Gus, trăiesc în Texas, unde deţine mai multe ferme, unde îşi creşte caii şi vitele.
Conexiunea lui Sheridan cu acest mod de viaţă fără îndoială oferă o inspiraţie nesfârşită pentru spectacolul său despre Duttons, o familie de fermieri care administrează cea mai mare fermă din SUA. Actorul-scenarist dovedeşte că poţi transforma viaţa de zi cu zi pe care o duci în recunoaştere critică, în armate de fani şi în venituri de sute de milioane de dolari.

Yellowstone a fost ignorat la premiile Golden Globe din momentul lansării sale din 2018, dar drama western modernă a fost finalmente nominalizată pentru o statuetă în ultimul an, iar Kevin Costner a şi câştigat premiul pentru „Cel mai bun actor într-o serie de dramă” pentru rolul său ca John Dutton, patriarhul familiei.Serialul a fost inclus în lista celor mai urmărite pe platformele de streaming. În acelaşi timp, în clasamentul transmisiunilor TV, Yellowstone a luat primul loc, învingând America’s Got Talent, iar 1923 a ajuns pe locul şapte.

Toate aceste realizări nu ar fi fost posibile fără parcursul atipic al scenaristului seriilor.

Sheridan s-a născut în Cranfills Gap, un orăşel situat la sud-vest de Dallas, cu o populaţie de sub 300 de locuitori, unde familia sa avea o fermă. După divorţul părinţilor săi, mama sa a vândut ferma şi s-a mutat în Wyoming, potrivit revistei Fort Worth Magazine. Şi-a petrecut verile şi weekend-urile călărind caii. În anii ‘90, Sheridan a studiat teatrul la Texas State University, deşi se spune că şi-a dorit să devină şeriful oraşului său natal, dar a renunţat şi s-a mutat în Austin.
Acolo tundea peluze şi vopsea case pentru bani, când a fost descoperit de o agenţie de talent din Chicago, în timp ce căuta un loc de muncă într-un mall. Aceştia i-au cumparat un bilet de avion, dar el l-a vândut şi a folosit banii pentru a conduce camionul său până în Chicago, deoarece nu-i plăcea să zboare, potrivit Austin American-Statesman.

Cariera lui ca actor l-a dus la New York şi apoi la Los Angeles, unde a continuat să aibă dificultăţi financiare. În acea perioadă, nu câştiga mulţi bani, aşa că a locuit într-un camion şi a închiriat un cort pe o rezervaţie unde locuiau prietenii lui, la nord de LA. „Am fost foarte sărac, dar am ales să nu renunţ şi să nu mă întorc acasă”, a spus Sheridan. Este o schimbare radicală faţă de acum, când generează mai mult de 1 miliard de dolari în show-uri TV, potrivit Australian Financial Review.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală