Ce pierderi a avut cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa în pandemie. A anulat 80% din zboruri

17 Mai 2021, 15:25
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
17 Mai 2021, 15:25 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Compania aeriană a raportat luni o pierdere netă pe tot anul de 815 milioane de euro (989 milioane de dolari) luni, în timp ce restricțiile Covid-19 și-au scăzut nivelul de trafic în scădere cu 81%. Analistii prognozasera o pierdere neta de 933 milioane euro pentru cele 12 luni care se incheie in martie.

CEO-ul Ryanair, Michael O’Leary, a declarat că a fost un „an foarte dificil”, dar că compania „așteaptă cu nerăbdare un optimism extraordinar”, scrie CNBC.

Resctricțiile impuse împotriva Covid-19 au obligat compania să anuleze 80% din zboruri.

„În prima săptămână a lunii aprilie, am făcut puțin sub o jumătate de milion de rezervări. Șase săptămâni mai târziu, săptămâna trecută, am luat 1,5 milioane de rezervări. Așadar, vedem o revenire foarte puternică în rezervări; călătoria pare să înceapă din iunie, iulie, august „, a spus O’Leary.

„Cred că dacă aceste tendințe vor continua, vom căuta destul de optimisti în direcția unui al doilea trimestru foarte puternic de recuperare a traficului.”
Indiferent de recenta creștere, Ryanair se așteaptă să se apropie de egalitate doar în cele 12 luni până în martie 2022.

„FY22 (întregul an fiscal 2022) continuă să fie o provocare, cu incertitudini în privința momentului și locului în care blocările Covid și restricțiile de călătorie vor fi ușurate”, a declarat într-un comunicat luni.

Ryanair se așteaptă ca traficul din an până în martie 2022 să fie la capătul inferior al intervalului său cuprins între 80 și 120 de milioane de pasageri. În anul până în martie 2021, compania aeriană a raportat 27,5 milioane de clienți.

În ciuda creșterii ritmului vaccinărilor și a guvernelor europene care au început să primească din nou turiștii, Ryanair nu se așteaptă ca prețurile să crească pe termen scurt. De fapt, O’Leary a declarat că există o „valoare imensă” pentru familiile britanice care doresc să își petreacă vacanța în Europa vara aceasta.

Cu toate acestea, el a avertizat că ar putea exista o anumită presiune a prețurilor la sfârșitul anului 2021 și până în vara anului 2022.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău