(FOTO/VIDEO) Design futurist, autonomă, eco și cu 3 zone de locuit. Prima suită de hotele eco-lux. Cât costă „plăcerea”

28 Mai 2021, 05:10
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
28 Mai 2021, 05:10 // Au Bani //  MD Bani

Anthénea este o suită de hotele plutitoare, alimentată cu energie solară, echipată cu motoare electrice și capacitatea de a se adapta la orice mediu, de la Arctic la tropical. Se aseamănă unor yachturi plutitoare în formă de OZN și vor oferi o experiență unică fiecărui doritor.

Suita de hotele a fost proiectată de designeri veterani francezi, ingineri și arhitecți navali. Anthénea este o navă cu aspect futurist, cu cupolă, care este alimentată în întregime de soare și adaptabilă oricărui corp de apă și oricărui climat – de fapt, pretinde că este „de scufundat”.

O încercare de a crea o „navă eco-responsabilă și nomadă pentru eco turiști”, suita hotelieră plutitoare Anthénea este autonomă, autosuficientă și ecologică. Printre alte inovații are un sistem de procesare a apei, ceea ce înseamnă că produce doar ceea ce consumă și eliberează apă curată.
Anthénea dispune de motoare electrice silențioase care permit celor de la bord să călătorească peste mare și pot rămâne pe linia de plutire la nesfârșit grație a cinci panouri solare orientate spre sud și a două capsule electrice de propulsie, permițându-i să navigheze în locuri neexploatate.

Photographe professionnel

Forma sa cu cupolă este concepută pentru a urma razele soarelui (pe acoperiș este o umbră reglabilă), în timp ce puțul central servește ca observator subacvatic și sistem de aer condiționat natural.
În interior, capsula de 50 metri pătrați are trei zone de locuit – „spațiul de zi” are canapea, minibar, mobilier curbat acoperit cu beton cerat. Între timp, „spațiul de noapte” este compus dintr-un pat circular de 2,20 metri și o cadă de mare sau apă dulce.
„Zona de relaxare” are pe acoperiș un solar de 360 ​​de grade pentru 12 persoane. Toate interioarele sunt realizate în întregime din materiale durabile. Caracteristicile opționale includ un sistem de desalinizare și aragaz.


Disponibil atât pentru persoane fizice, cât și pentru hotelieri, podul Anthénea costă 535.000 USD și poate fi pilotat de oricine (nu necesită cunoștințe de navigație sau experiență pentru a funcționa).
De asemenea, se poate adapta la o gamă largă de temperaturi, de la -30 ° C la 40 ° C. Mai mult, răul de mare va fi un lucru din trecut datorită „balastării sale stabilizante și a vederii panoramice de 360 ​​de grade la orizont”.

 „Oferind o nouă formă de experiență turistică între viziunea subacvatică și explorarea terenului, Anthénea permite călătorului să descopere teritorii nebănuite și să trăiască experiențe neexplorate în timp ce desfășoară firul intimului: legătura cu natura și cu sine”, spune compania.

De asemenea, se spune că pentru hotelierii care sunt interesați să investească în acesta (posibil ca supliment la o stațiune existentă), nu sunt necesare permise de construcție sau construcții care necesită mult timp, astfel capsulele Anthénea sunt o modalitate ușoară de extindere.
Compania spune că, datorită inovatoarei „ancorări cu șurub de nisip” a Anthénea, nu dăunează ecosistemului subacvatic. Unitățile sunt, de asemenea, 100% reciclabile.

Anthénea este o alternativă mai ecologică la construirea de hoteluri pe uscat și indică un viitor în care oamenii își vor petrece mai mult viața pe apă ca urmare a creșterii nivelului mării și a orașelor inundate.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală