Degustare de vinuri, prezentată de expertul internaţional Alexandr Zorin. Află cum forma paharului schimbă gustul

04 Ian. 2024, 11:42
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
04 Ian. 2024, 11:42 // Actual //  Lupu Eduard

Doritorii de a descoperi gusturi noi şi a cunoaşte arta vinului, sunt aşteptaţi la Castel Mimi la o degustare. Şi nu una oarecare. Vizitatorii vor putea încerca patru vinuri din câteva tipuri de pahare diferite, pentru a le observa schimbarea gustului, în funcţie de mărimea şi forma paharului.

Toate secretele vor fi dezvăluite de expertul Alexandr Zorin, care va demonstra cât de mult paharul poate afecta percepţia şi gustul vinului. Zorin este brand-ambasadorul companiei austriece Riedel. Întreprinderea este o afacere de familie, specializată de 300 de ani în producerea diferitor tipuri de pahare, care a devenit în timp una dintre cele mai apreciate din lume.

Evenimentul, va avea loc pe data de 11 ianuarie, la ora 18.00, în incinta Castel Mimi. Vinurile care urmează să fie încercate de vizitatorii interesaţi sunt Sauvignon Blanc, Governor Chardonnay – Riesling, Rara Neagră roșu şi Governor Blend.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău