SUA vrea să vândă iahtul oligarhului rus Kerimov. Amadea costă 600 de mii de dolari pe lună

14 Feb. 2024, 15:38
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
14 Feb. 2024, 15:38 // Actual //  Lupu Eduard

Iahtul oligarhului rus Suleiman Kerimov provoacă pagube administrației din SUA din cauza costurilor de întreținere. Ambarcațiunea este sub sechestru, dar are un cost uriaș de întreținere. De aceea, justiția pregătește o licitație de vânzare de la minim 300 milioane de dolari.

Este vorba de un iaht cu dotări de lux, inclusiv heliport și cinematograf, care a fost confiscat în Fiji și adus în SUA. Autoritățile americane doresc să liciteze iahtul Amadea, evaluat la $300 milioane, capturat de la oligarhul rus Suleiman Kerimov, din cauza costurilor ridicate de întreținere, care se ridică la $600,000 pe lună.

Un alt oligarh rus, Eduard Khudainatov, care nu este sancționat de SUA, susține că iahtul îi aparține și își dorește să îl recupereze. Reprezentanții săi legali au declarat că sechestrarea a fost „ilegală” și că sunt dispuși să ramburseze SUA costurile de întreținere ale iahtului Amadea.

Determinarea proprietarului iahtului Amadea este complicată din cauza structurii de proprietate complexe, care poate include companii fantomă. Aceasta ar putea prelungi procesul de stabilire a pașilor următori pentru iaht, în timp ce acesta continuă să acumuleze costuri semnificative de întreținere, suportate de contribuabili.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău