Duolingo, cea mai descărcată aplicaţie educaţională din lume, a declarat luni că şi-a majorat intervalul de preţ pentru oferta publică iniţială (IPO) din Statele Unite, semn că există un apetit ridicat de acţiuni pentru aplicaţia de învăţat limbi străine, scrie Ziarul Financiar.
Compania intenţionează să vândă 5,1 milioane de acţiuni cu un preţ cuprins între 95 şi 100 de dolari, urmând să strângă până la 511 milioane de dolari datorită IPO-ului. Cu un preţ de 100 de dolari per acţiune, Duolingo ar atinge o evaluare de 4,6 miliarde de dolari.
Cu peste 500 de milioane de descărcări, Duolingo este a aplicaţia cu cele mai mari venituri din rândurile categoriilor educaţionale din Google Play şi App Store.
Compania cu sediul în Pittsburgh are circa 40 de milioane de utilizatori lunari activi care învaţă un total de 40 de limbi, cum ar fi irlandeza la hawaiiana, despre care Duolingo susţine să există mai mulţi studenţi online decât vorbitori nativi.
Societatea se va lista pe Nasdaq cu simbolul bursier „DUOL”.
Duolingo a devenit „unicorn” spre sfârşitul lui 2019, când a obţinut o evaluare de 1,5 miliarde de dolari în urma unei runde de finanţare de 30 de milioane de dolari condusă de fondul de investiţii CapitalG al Alphabet, compania-mamă a Google.