Coca-Cola are un nou design de ambalaj. În mod neașteptat pentru toată lumea, compania a introdus modele actualizate pentru băuturile sale.
Producția de cola sub noul design începe deocamdată doar în SUA, iar designul va fi aplicat, ulterior, și pe alte piețe.
Ideea noilor etichete este de a demonstra vizual cantitatea de zahăr dintr-un borcan (acest detaliu poate fi văzut cu ușurință în ilustrație). Cu cât mai mult alb are ambalajul, cu atât mai puțin zahăr. Culoarea rămasă va indica aroma corespunzătoare (cireșe, vanilie, portocală și altele).
Linia de arome a crescut și ea – au adăugat cola cu gust de cafea moka. Un test de gust de pe piață a arătat că clienții aleg mai des cola cu cafea vanilie.
Noile cutii și sticle de Vanilla Coke sunt de culoare crem, iar noul ambalaj al aromei Cherry Vanilla este un amestec al celor două (greu pe magenta).
Cola cu zero cofeină, precum și Cola cu zero cofeină și fără zahăr au, de asemenea, un aspect nou.
Noile pachete vor începe să ajungă pe rafturi la sfârșitul lunii ianuarie.