Restaurarea La Samaritaine de 750 de milioane de euro (894 milioane de dolari) de către conglomeratul francez de lux LVMH este una dintre cele mai așteptate deschideri ale anului în capitala Franței.
Clădirea va fi parțial magazin de lux, parțial hotel și va cuprinde o mulțime de restaurante.
Amplasată în centrul geografic al Parisului, pe malul drept, vizavi de cel mai vechi pod de piatră din oraș, Pont Neuf, clădirea de patrimoniu deține proprietăți imobiliare de-a lungul Senei. La doar câteva minute de mers pe jos se află Muzeul Luvru spre vest , Catedrala Notre Dame, la câțiva pași de est, și recent s-a deschis muzeul de artă contemporană Bourse de Commerce-Pinault Collection.
Eleonore de Boysson, director regional pentru DFS Group, operatorul de vânzare cu amănuntul de lux deținut de LVMH pentru magazin, a declarat că cartierul „va deveni un district foarte renumit, născut din nou”.
Pentru a readuce clădirea la gloria sa de odinioară, LVMH și DFS au înrolat firme de design internaționale de top, inclusiv Yabu Pushelberg pentru interioare; agenția locală Malherbe Paris pentru departamentul de înfrumusețare de la subsol, considerată cea mai mare de acest fel din Europa, cu 36.600 de metri pătrați; și firma japoneză Sanaa pentru fațada de sticlă ondulată oarecum controversată de pe Rue de Rivoli, care a fost lovită de critici pentru că seamănă cu o „perdea de duș” atunci când planurile au fost dezvăluite pentru prima dată în 2011.