Munca de acasă necesită și adaptare, iar mai mulți au întâlnit dificultăți la organizarea spațiului pentru muncă. Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să-ți creezi un birou chiar la tine acasă.
1. Alege spațiul unde îți vei organiza biroul
La început majoritatea persoanelor își luau laptopul și lucrau din pat, fiin înveliți cu o pătură călduță. În acest mod începi să te plictisești. De asemenea, atunci când vei amesteca munca și odihna vei avea senzația că lucrezi toată ziua.
Dacă vă permite spațiul, selectați un colț din apartament care poate fi ușor transformat într-un birou. În mod ideal, acesta ar trebui să fie spațiul de lângă fereastră, astfel încât lumina naturală să cadă peste tine în timpul zilei. Lumina naturală te va ajuta să fii mai energic și productiv.
2. Găsește un scaun confortabil
Să stai într-un scaun de bucătărie toată ziua este incomod și poate cauza dureri de spate. O canapea, un fotoliu sau un pat moale nu este, de asemenea, cea mai bună soluție pentru spate. O postură necorespunzătoare va duce la oboseală rapidă.
Iată de ce este recomandat să investiți într-un scaun de birou sau pentru computer.
3. Pregătește toate lucrurile necesare
Organizați actele, markerele, laptotpul și alte instrumente de care aveți nevoie. Aranjați-le în așa fel încât să le găsiți mai rapid.
În general, condițiile de muncă la domiciliu nu ar trebui să fie diferite de munca la birou.
4. Cumpără o lampă de birou
În mod ideal, trebuie să lucrați cu lumină naturală, dar sunt și zile înnorate în care vei avea nevoie de o lampă de birou.
Este recomandat să găsiți o lampă cu luminozitate și temperatură care pot fi reglate. În plus, o lampă de birou trebuie să lumineze întregul spațiu de lucru.
5. Afișează lista de activități într-un loc vizibil
Acasă, este ușor să te distragi, să uiți de o sarcină importantă și să ratezi o întâlnire. Pentru a preveni acest lucru, afișați lista de activități într-un loc vizibil.