Eleganță și comoditate: noul Dress Code în Moldova Agroindbank

15 Apr. 2021, 16:37
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
15 Apr. 2021, 16:37 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Băncile au fost întotdeauna asociate cu un stil strict, oficial, în special ce ține de stilul de comunicare și ținuta vestimentară, ceea ce a contribuit la crearea unei percepții eronate de instituție conservatoare, birocratică, cu procese lente.

Considerând că aceasta nu este imaginea care ne reprezintă și fiind orientați spre o deschidere și transparență mai mare, o comunicare și atmosferă mai prietenoasă, procese mai simplificate, Moldova Agroindbank a decis să facă o schimbare și în stilul vestimentar.

Astfel, la prima etapă este implementat stilul vestimentar casual în Centrala Băncii, presupunând eleganță în comoditate și comoditate în eleganță, altfel spus: mai puține cravate și mai mult confort, mai multă libertate la locul de muncă, inclusiv prin stilul de auto-exprimare, mai multă culoare și energie în viața profesională, să fim noi înșine oriunde și oricând.

Conform strategiei Băncii, această abordare urmează să cuprindă toate aspectele ce țin de organizarea activității în cadrul MAIB, iar fiecare dintre membrii echipei, partenerii și clienții Băncii să se simtă cât mai confortabil în această atmosferă.

Bineînțeles că stilurile business și business casual nu sunt anulate, ele urmând să fie respectate în cazurile în care activitatea sau evenimentul le impun ori dacă angajatul Băncii se va simți mai confortabil în asemenea ținute.

Iată și primele reacții ale unor colegi:

„Este o idee minunată și o schimbare de mult așteptată. Noul dress code ne face să ne simțim mai liberi, mai degajați, oferindu-ne plus de comoditate, iar în aceste condiții și productivitatea crește”, spune Olesea Cernavca, Brand Manager.

„În primul rând, este foarte comod să ai posibilitatea  să-ți alegi stilul vestimentar în funcție de agendă, iar dimineața poți dormi cu 5 minute mai mult, pentru că nu tot timpul ai obligativitatea de a-ți lega o cravată”, menționează Andrei Ostrovschii, Manager comunicare.

Pentru Directorul Regional Neonila Negruța, noul dress code înseamnă „un suflu nou, o deschidere în plus spre comunicare, fiind percepuți mai aproape de clienți. Noile ținute, mult mai lejere și degajate, aduc culoare și pun în valoare individualitatea și autenticitatea fiecărui coleg”.

Între timp, urmează schimbări și în cazul ținutei vestimentare a angajaților din sucursale, ținând cont de preferințele angajaților din rețea și ale clienților, precum și ținând cont de evoluția formatului sucursalei. Dar despre aceste schimbări vom veni ulterior cu mai multe detalii.

P.

Realitatea Live

22 Nov. 2025, 11:04
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2025, 11:04 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Până la sfârșitul acestui an, piața globală de media ar putea fi martora uneia dintre cele mai mari tranzacții din istoria industriei. Netflix, Paramount și Comcast și-au exprimat oficial interesul pentru achiziția gigantului Warner Bros. Discovery – conglomeratul care controlează HBO Max (platforma celebră pentru „Game of Thrones”), studioul Warner Bros. (deținătorul francizelor „Harry Potter” și „Lord of the Rings”) și un vast portofoliu de canale, inclusiv CNN.

Warner Bros. Discovery traversează o perioadă complicată, marcată de datorii uriașe și probleme financiare. Inițial, conducerea companiei intenționa să divizeze businessul, însă în octombrie 2025 a luat decizia radicală de a scoate întreg grupul la vânzare.

Indiferent de configurația finală, orice acord va fi analizat minuțios de autoritățile antitrust din Statele Unite. Dacă Netflix ar reuși să cumpere Warner Bros. Discovery, tranzacția ar uni două dintre cele mai influente platforme de streaming din lume: Netflix și HBO Max. O astfel de concentrare ridică mari îngrijorări la Hollywood, mai ales din cauza poziției CEO-ului Netflix, Ted Sarandos, care a criticat în repetate rânduri modelul de distribuție tradițională în cinematografe, considerându-l neprofitabil.

Celelalte două scenarii sunt la fel de sensibile. O înțelegere cu Comcast ar reuni Universal Pictures cu Warner Bros., iar o achiziție de către Paramount ar pune sub același acoperiș Paramount Pictures și Warner Bros. În ambele cazuri, două dintre marile „majors” tradiționale ale Hollywoodului ar fi absorbite într-un singur conglomerat – o situație care ar putea genera un risc real de monopol în producția cinematografică și în distribuție.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII