Eleganță și comoditate: noul Dress Code în Moldova Agroindbank

15 Apr. 2021, 16:37
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
15 Apr. 2021, 16:37 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Băncile au fost întotdeauna asociate cu un stil strict, oficial, în special ce ține de stilul de comunicare și ținuta vestimentară, ceea ce a contribuit la crearea unei percepții eronate de instituție conservatoare, birocratică, cu procese lente.

Considerând că aceasta nu este imaginea care ne reprezintă și fiind orientați spre o deschidere și transparență mai mare, o comunicare și atmosferă mai prietenoasă, procese mai simplificate, Moldova Agroindbank a decis să facă o schimbare și în stilul vestimentar.

Astfel, la prima etapă este implementat stilul vestimentar casual în Centrala Băncii, presupunând eleganță în comoditate și comoditate în eleganță, altfel spus: mai puține cravate și mai mult confort, mai multă libertate la locul de muncă, inclusiv prin stilul de auto-exprimare, mai multă culoare și energie în viața profesională, să fim noi înșine oriunde și oricând.

Conform strategiei Băncii, această abordare urmează să cuprindă toate aspectele ce țin de organizarea activității în cadrul MAIB, iar fiecare dintre membrii echipei, partenerii și clienții Băncii să se simtă cât mai confortabil în această atmosferă.

Bineînțeles că stilurile business și business casual nu sunt anulate, ele urmând să fie respectate în cazurile în care activitatea sau evenimentul le impun ori dacă angajatul Băncii se va simți mai confortabil în asemenea ținute.

Iată și primele reacții ale unor colegi:

„Este o idee minunată și o schimbare de mult așteptată. Noul dress code ne face să ne simțim mai liberi, mai degajați, oferindu-ne plus de comoditate, iar în aceste condiții și productivitatea crește”, spune Olesea Cernavca, Brand Manager.

„În primul rând, este foarte comod să ai posibilitatea  să-ți alegi stilul vestimentar în funcție de agendă, iar dimineața poți dormi cu 5 minute mai mult, pentru că nu tot timpul ai obligativitatea de a-ți lega o cravată”, menționează Andrei Ostrovschii, Manager comunicare.

Pentru Directorul Regional Neonila Negruța, noul dress code înseamnă „un suflu nou, o deschidere în plus spre comunicare, fiind percepuți mai aproape de clienți. Noile ținute, mult mai lejere și degajate, aduc culoare și pun în valoare individualitatea și autenticitatea fiecărui coleg”.

Între timp, urmează schimbări și în cazul ținutei vestimentare a angajaților din sucursale, ținând cont de preferințele angajaților din rețea și ale clienților, precum și ținând cont de evoluția formatului sucursalei. Dar despre aceste schimbări vom veni ulterior cu mai multe detalii.

P.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 15:29
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Nov. 2024, 15:29 // Actual //  Ursu Victor

Transportul feroviar, care reprezintă 13,6% din structura totală a mărfurilor transportate, a marcat cele mai mari scăderi în perioada ianuarie-septembrie 2024. Potrivit datelor statistice, volumul mărfurilor transportate pe calea ferată a scăzut cu 32,9%, iar parcursul acestora a înregistrat o reducere și mai semnificativă, de 36,7%.

Această evoluție negativă reflectă dificultățile cu care se confruntă sectorul feroviar în contextul schimbărilor economice și al restructurărilor interne. Printre posibilele cauze ale declinului se numără scăderea cererii pentru transportul feroviar, concurența cu alte moduri de transport și provocările operaționale întâmpinate de „Calea Ferată din Moldova”.

CFM se confruntă cu grave probleme financiare, acumulând datorii salariale de aproximativ 150 milioane de lei. În ceea ce privește infrastructura, situația este alarmantă: din cele 139 de locomotive aflate în dotare, 134 și-au depășit durata de amortizare, iar peste 25% din infrastructura feroviară necesită reparații capitale. În următorii ani, circulația pe mai mult de jumătate din căile ferate ar putea fi suspendată dacă nu se vor lua măsuri urgente.

În ultimul deceniu, CFM a generat pierderi care se apropie de un miliard de lei, cauzate de scăderea continuă a numărului de pasageri, în special pe rutele internaționale, și a volumului de mărfuri transportate. Veniturile sunt în scădere constantă, iar costurile salvării CFM sunt estimate la câteva sute de milioane de euro.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală