Logo-urile, unele dintre cele mai mici și aparent cele mai simple piese de design grafic, pot avea semnificația întregii mărci. O imagine în valoare de o mie de cuvinte. Designerul grafic Gary Dimi Pohty realizează logo-uri cu semnificație „ascunsă”.
Gary Dimi Pohty și-a asumat o provocare de a crea câte o siglă în fiecare zi (#onelogoaday) și se apropie de marca de 4 ani, cu 1.345 de sigle deja în cont. Iată câteva dintre cele mai bune logo-uri ale creatorului.
Gary Dimi Pohty este un designer grafic din India. De-a lungul timpului, a creat o serie de logo-uri cu design diferit: minimalism, spații negative, design monocrom (sau uneori color), printre o serie de alte tehnici și stiluri. Cireașa de pe tort a artistului este semnificația „ascunsă” din fiecare siglă – un mod creativ de a exprima ideea de design prin tehnicile și stilurile menționate mai sus.
Ideea ambițioasă de a crea un logo în fiecare zi a venit dintr-o dorință foarte ambițioasă de a deveni pur și simplu un profesionist mai bun în domeniu.