(FOTO) Musk a transformat birourile de la Twitter în hotel

08 Dec. 2022, 11:05
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
08 Dec. 2022, 11:05 // Bani și Afaceri //  MD Bani

BBC a făcut publice mai multe fotografii pe care le-a primit și în care se văd spațiile de birouri de la Twitter care au fost transformate în dormitoare. Într-una din imagini se vede o cameră cu pat dublu, cu dulap și chiar papuci.

Un fost angajat a declarat că noul șef Twitter, Elon Musk, stă la sediu de când a cumpărat firma.

Luna trecută, el a trimis un e-mail tuturor angajaților companiei, în care le-a spus că „va trebui să fie extrem de dur” pentru a ajunge la succes.

Autoritățile din San Francisco au declanșat o anchetă pentru o posibilă încălcare a normelor de construcție, după ce a primit o plângere în acest sens.

Musk a criticat faptul că este atacat pe motiv că pune la dispoziție paturi pentru „angajații obosiți”. Într-un tweet care a fost șters ulterior, el a transmis că va lucra și va dormi la birou „până când compania este pusă pe picioare”.

Într-una din imaginile primite de BBC se văd canapelele folosite ca paturi. Într-o sală de conferințe se observă un pat aranjat și un ceas deșteptător.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește-ne pe TELEGRAM!

„Arată ca o cameră de hotel”, a spus un fost angajat, care a precizat că Musk doarme în mod obișnuit la sediul Twitter din San Francisco.

Twitter nu a răspuns unei solicitări BBC pentru a comenta această situație.

Luna trecută, Elon Musk a trimis un e-mail tuturor angajaților companiei cărora le-a spus că trebuie să lucreze intens și că „doar performanța excepțională va reprezenta notă de trecere”.

Referindu-se la aceste imagini, Forbes reamintește că un angajat Twitter postase în urmă cu câteva săptămâni imagini cu un sac de dormit pe podea în sala de conferință. La rândul său, Bloomberg precizează că în dormitoarele de la Twitter stau și angajați de la alte companii ale lui Musk, printre care și cei de la Tesla.

 

Realitatea Live

22 Oct. 2025, 16:31
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
22 Oct. 2025, 16:31 // Actual //  Ursu Victor

Piața comerțului alimentar din Rusia trece printr-o transformare profundă pe fondul încetinirii economiei și creșterii accelerate a inflației. Tot mai multe lanțuri de retail renunță la supermarketuri și hipermarketuri, înlocuindu-le cu discountere și așa-numitele „magazine pentru săraci”, potrivit datelor Infoline, citate de publicația Kommersant, citată de Moscowtimes.

În primele nouă luni ale anului 2025, în Rusia s-au închis 67 de magazine mari, cu o suprafață totală de peste 185.000 m². De la 2017 încoace, ponderea supermarketurilor și hipermarketurilor în comerțul cu amănuntul s-a redus aproape la jumătate – de la 37% la 21%. În schimb, discounterele au ajuns să domine piața, urcând de la 49,9% la 63,4% din totalul vânzărilor.

Cea mai spectaculoasă creștere o înregistrează însă așa-numitele „magazine pentru săraci” (hard discounters) – unități comerciale cu amenajare simplificată, sortiment redus și prețuri extrem de mici. În ultimii opt ani, ponderea acestora a urcat de la 4,8% la 16,4%, arată analiza Infoline.

Directorul general al companiei „Infoline-Analitika”, Mihail Burmistrov, explică această tendință prin schimbarea comportamentului consumatorilor ruși, care adoptă o strategie de economisire în fața scumpirilor.

„Prețurile ridicate la alimente și scăderea puterii de cumpărare au făcut neprofitabilă deschiderea supermarketurilor mari. Retailerii reacționează rapid, transformând spațiile existente în discountere și depozite pentru livrări online”, afirmă Burmistrov.

Potrivit Asociației Companiilor de Retail din Rusia (AKORT), deschiderea unui discounter costă cu 20–40% mai puțin decât a unui supermarket. În plus, comercianții își reduc sortimentul pentru a limita costurile. În iulie 2025, oferta de produse alimentare în magazine s-a diminuat cu 2,3%, iar cea de bunuri nealimentare – cu 1,8%, potrivit datelor companiei de cercetare Nielsen.

Totodată, crește popularitatea micilor magazine de cartier, cu suprafețe între 100 și 200 m². Numărul acestora a urcat cu 15% într-un singur an, a declarat președintele AKORT, Stanislav Bogdanov. Cu toate acestea, suprafața totală a spațiilor comerciale deținute de retailerii ruși s-a redus cu aproximativ 1%. În prezent, primele 200 de lanțuri de retail operează circa 4.700 de supermarketuri și hipermarketuri la nivel național.

Inflația rămâne principalul factor care obligă populația să economisească. Potrivit datelor oficiale ale Rosstat, prețurile au crescut cu peste 40% de la începutul războiului. Un sondaj al companiei Romir arată că 58% dintre ruși au renunțat la anumite produse, 57% caută alternative mai ieftine, iar 49% fac cumpărături doar în discountere sau încearcă să meargă mai rar la magazine.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII