Vânzările Renault, la nivel mondial, au ajuns la 1.751.089 de unităţi, în 2021, în scădere cu 6,7% comparativ cu anul precedent, în timp ce în Europa cota de piaţă a constructorului a scăzut cu 0,7 puncte procentuale, până la 7,1%, şi 984.784 de unităţi comercializate.
În acelaşi timp, pe piaţa din România, Renault ocupă a doua poziţie în topul mărcilor importate înmatriculate în 2021, cu un volum total vândut de 10.144 unităţi şi o cotă de piaţă de 7,3%, scrie wallstreet.ro.
Gama de vehicule utilitare uşoare Renault a fost completată anul trecut, prin lansarea noilor modele: Express, aflat la prima generaţie, Kangoo şi Trafic, care au performat în segmentele lor.
Renault confirmă trecerea rapidă către electrificare cu o creştere impresionantă a mixului său de vehicule EV şi hibride de 52% din vânzările de retail în Europa. Gama E-Tech reprezintă, la ora actuală, 30% din vânzările de autoturisme Renault în Europa în 2021, pe o piaţă care se ridică la 26%.