Moldovenii preferă să viziteze cetăți și mănăstiri! Rezultatele studiului „Percepția ofertei turistice locale 2021”

26 Nov. 2021, 09:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
26 Nov. 2021, 09:00 // Au Bani //  MD Bani

Rezultatele studiului „Percepția ofertei turistice locale 2021” lansat de Agenția de Investiții Invest Moldova în cadrul proiectului #Neampornit și realizat de Magenta Consulting arată că moldovenii preferă să viziteze cetăți și mănăstiri. Studiul a fost realizat cu scopul de a promova turismul intern și de a mări fluxul de vizitatori la atracțiile turistice din Republica Moldova.

Rezultatele studiului arată că 67% dintre moldoveni preferă să viziteze cetățile și mănăstirile din Moldova. Alte 59 % preferă odihna în natură. Excursiile cu barca pe Nistru sunt preferate de 51 %. Excursiile la vinării și crame sunt solicitate de 44 de procente, iar odihna în baze de odihnă de 46 la sută.

De asemenea, cercetarea mai arată că că 70 % din respondenți consideră că 1000 de lei este o sumă potrivită pentru a cheltui într-o zi de turism în Moldova. În același timp, participanții la sondaje consideră că antreprenorii din domeniul turismului ar trebui să revadă prețurile pentru anumite servicii, iar promovarea atracțiilor ar trebui să fie mai activă.

Cele mai des întâlnite bariere pentru turiștii locali sunt prețurile exagerate și necunoașterea locurilor turistice din Republica Moldova.

Un alt aspect identificat la sfârșitul studiului, unul din trei moldoveni aparține unei tipologii de turiști mai conservatoare, care evită riscul de a încerca ceva nou și oferă preferință confortului, lucrurilor cunoscute și asigurării unei vacanțe care decurge conform așteptărilor. O pătrime dintre respondenți face parte din segmentul numit Allocentric care caută să exploreze locuri și experiențe noi. Acest segment preferă mai mult vacanțele active și primește plăcere să cunoască oameni noi / localnici.

 

Realitatea Live

08 Apr. 2025, 12:59
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  bani.md
08 Apr. 2025, 12:59 // Oameni şi Idei //  bani.md

Cum atragi clienți premium și îți dublezi veniturile într-o piață beauty tot mai aglomerată? Tatiana Manoli, specialistă în cosmetologie neinvazivă, ne arată că secretul stă în disciplină, strategie și adaptare. Cu o activitate independentă și venituri lunare între 600 și 1200 de euro, Tatiana are un obiectiv ambițios: să ajungă la 2500 de euro pe lună în doar un an.

Dar drumul spre succes nu e simplu. Creșterea prețurilor, schimbarea comportamentului clienților și promovarea insuficientă sunt doar câteva dintre provocările care pun la încercare chiar și profesioniștii din domeniu.

În cel mai recent episod al emisiunii „Afaceri la Microscop”, difuzată pe RLIVE TV, Tatiana dezvăluie ce înseamnă să „joci după reguli” și cum poți transforma o afacere beauty într-un brand profitabil și de încredere.

Urmărește „Afaceri la Microscop” – sâmbătă, de la ora 22:00, și în reluare duminică, la ora 15:00, doar pe RLIVE TV.

 
NO COMMENT | 16 ANI DE LA REVOLUŢIA DIN APRILIE 2009
NO COMMENT | 16 ANI DE LA REVOLUŢIA DIN APRILIE 2009
NO COMMENT | IGSU a primit 19 autospeciale de intervenție, donate de Guvernul Japoniei
NO COMMENT | IGSU a primit 19 autospeciale de intervenție, donate de Guvernul Japoniei
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL