O nouă invenție: Punga de ambalare a fructelor și legumelor care poate controla nivelul de umiditate din interior

23 Aug. 2021, 15:57
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
23 Aug. 2021, 15:57 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Aypek, producătorul turc de ambalare a fructelor și legumelor proaspete a creat o nouă pungă de plastic care controlează umezeala pentru a păstra conținutul proaspăt mai mult timp. Pachetul poate fi complet personalizat în funcție de nevoile produselor. Compania spune că redimensionarea permite transportul oricărei plante, fructe sau legume, relatează FreshPlaza.

Potrivit lui Jorge Longoria, Manager de produs al companiei de ambalaje pentru alimente proaspete Aypek, noul Lifepack poate fi personalizat pentru a păstra orice produs proaspăt:

„Lifepacks-urile sunt concepute pentru toate tipurile de alimente proaspete, fie că sunt fructe sau legume. Avem pachete diferite pentru fiecare produs. Clienții noștri le pot folosi pentru depozitare la rece sau export, dar cel mai important, dimensiunea pungii va depinde de dimensiunea cutiei clientului. Putem proiecta un pachet de mărimea potrivită pentru orice produs.”

Potrivit lui Longoria Lifepack-ul lansat de compania lor este econom și dă asigurări că produsele proaspete nu își pierd culoarea, aroma și calitatea atunci când sunt folosite.

„Cea mai bună parte a produsului nostru este calitatea proprietăților sale, deoarece tehnologia noastră previne descompunerea alimentelor proaspete menținând în același timp culoarea, aroma și calitatea generală pentru o perioadă mai lungă de timp. Ambalajul nostru este foarte eficient, durabil și mai ieftin decât altele atunci când comparăm calitate și preț. ”

„Pungile noastre sunt fabricate din plastic. Inginerii noștri au creat tehnologie pentru a îmbunătăți și controla respirația alimentelor proaspete și, atunci când sunt depozitate la temperatura potrivită, Lifepack va oferi un produs competitiv și de succes. Geanta reduce inhalarea produsului, ceea ce la rândul său îl menține proaspăt mai mult timp. Umiditatea va fi redusă, iar punga va împiedica formarea de germeni interni. Geanta în sine este foarte durabilă, astfel încât alimentele proaspete își vor păstra întotdeauna aspectul bun, fără zgârieturi, insecte sau germeni externi ”, explică un purtător de cuvânt al companiei.

„Toți producătorii pot folosi produsul nostru, deoarece nu există nicio limită pentru tipurile de alimente proaspete pentru care Likepack este potrivit. Aceasta înseamnă că poate fi utilizat în orice perioadă a anului. ” – conchide Jorge Longoria.

 

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală