OnlyFans are un nou director executiv. Cine i-a luat locul lui Tim Stokely

21 Dec. 2021, 18:19
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
21 Dec. 2021, 18:19 // Bani și Afaceri //  MD Bani

OnlyFans are un nou director executiv: Ami Gan, fostul său director de marketing, a preluat funcția de la omul de afaceri britanic Tim Stokely, fondatorul companiei, conform Bloomberg.

Lansată în 2016, OnlyFans este o platformă online pe care utilizatorii pot publica conținut video sau foto contra cost, pe bază de donații sau abonament.

Bloomberg notează că fondatorul OnlyFans a transformat compania într-o afacere care valorează un miliard de dolari, folosită de muzicieni, pasionați de fitness și de persoane din industria filmelor pentru adulți, scrie startupcafe.ro.

Noul CEO al companiei, Ami Gan, spune că a fost decizia lui Tim Stokely să se retragă și să-l numească pe el în funcția de director executiv. De cealaltă parte, Stokely va deveni consilier al companiei cu sediul la Londra, pe care o conduce de la înființarea acesteia în 2016.

Cei doi au lucrat împreună în ultimul an și jumătate, după ce Gan s-a alăturat OnlyFans în 2020 ca director de marketing și comunicare.

OnlyFans a fost gândită ca o platformă care ajută creatorii online să își monetizeze conținutul. Astfel, aceștia își pot taxa fanii pentru accesul la fotografii și videoclipuri exclusive.

Site-ul a atras mai mulți utilizatori în pandemia COVID-19, când influencerii și diverse persoane publice s-au înscris și au folosit OnlyFans ca pe o modalitate de promovare. Spre exemplu, Cardi B a folosit platforma pentru a face cunoscută o nouă melodie, în timp ce actrița Bella Thorne a distribuit fotografii cu ea.

Chiar și așa, mulți investitori au refuzat să finanțeze o astfel de companie din cauza asocierii sale cu industria pornografică.

În august 2021, compania a anunțat că de la 1 octombrie va interzice clipurile cu conținut sexual explicit. Decizia venea pe fondul presiunilor băncilor și ale altor parteneri de business, precum și după ce o anchetă BBC a arătat că site-ul era indulgent cu unele conturi de succes, chiar dacă acestea încălcau regulile.

La câteva zile distanță, compania a anunțat că va permite creatorilor de conținut să posteze și după 1 octombrie clipuri cu conținut pornografic, în urma protestelor utilizatorilor platformei.

Realitatea Live

04 Dec. 2025, 17:12
 // Categoria: Slider // Autor:  Grîu Tatiana
04 Dec. 2025, 17:12 // Slider //  Grîu Tatiana

Bulgaria, Grecia și România au semnat la Bruxelles, un Memorandum de Înțelegere care pune în mișcare unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură regională ale ultimilor ani: dezvoltarea unei axe de transport care să conecteze Marea Egee cu Marea Neagră. Documentul stabilește cooperarea celor trei state în cadrul Platformei pentru Coridorul Marea Neagră – Marea Egee și creează baza pentru investiții majore în domeniul rutier, feroviar și fluvial. Comisarul european pentru transporturi și turism, Apostolos Tzitzikostas, a anunțat sprijinul instituțional al Comisiei Europene, calificând proiectul drept un pas decisiv spre o conectivitate mai rapidă și rezilientă în sud-estul Europei, scrie digi24.ro.

Planul include construirea a trei noi poduri peste Dunăre, văzute ca element strategic pentru conectivitatea dintre România și Bulgaria. Va fi edificat un al doilea pod mixt între Ruse și Giurgiu, urmat de un pod Silistra–Călărași și un altul la Nikopol–Turnu Măgurele. Autoritățile din regiune afirmă că aceste proiecte vor reduce congestionările de frontieră, vor crea opțiuni logistice suplimentare și vor asigura infrastructură adaptată inclusiv pentru mobilitate militară, dacă situația o va impune. În paralel, vor fi modernizate liniile de feribot existente, pentru a permite utilizarea lor duală, atât civilă, cât și strategică.

Planul atașat memorandumului descrie trei orientări majore ale coridorului sud–nord, având ca puncte de plecare Atena, Salonic și Alexandroupolis și ca destinații Sofia, Vidin, Ruse și București, cu extensii spre Europa Centrală, Ucraina și Republica Moldova. Astfel, porturile din regiune ar putea beneficia de noi fluxuri comerciale, iar țări precum Republica Moldova ar obține o conectivitate îmbunătățită către rețeaua europeană, ceea ce ar favoriza transportul de mărfuri și posibile proiecte logistice regionale.

Cele trei state au anunțat că vor utiliza fondurile europene disponibile prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei și vor include investițiile în următorul buget multianual 2028–2034.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII