Republica Moldova participă, în perioada 7-9 martie, la Târgul Internațional de Turism (ITB) de la Berlin, care a adunat în acest an peste zece mii de expozanți din 180 de țări, transmite MOLDPRES. În cadrul târgului a fost lansat SmartGuide, primul ghid audio digital pentru turiști.
„La standul Moldovei sunt distribuite materiale informative și conținut atractiv, precum Agenda cultural-turistică „Pomul Vieții” 2023 care conține 40 de evenimente culturale ce oferă experiențe atractive și de calitate, de interes pentru turiști, dar și ofertele turistice precum: tururi vinicole, gastronomice, kayaking, birdwatching. Totodată, turiștii germani vor afla despre destinațiile turistice din Moldova și cu ajutorul tururilor virtuale”, potrivit lui Andrei Chistol, secretar de stat la Ministerul Culturii.
De asemenea, în cadrul expoziției de la Berlin, Moldova a lansat SmartGuide, primul ghid audio digital pentru călători. Astfel, din martie curent, turiștii care vizitează Moldova, vor putea folosi acest ghid audio digital grație unei aplicații mobile, SmartGuide, care încadrează 500 de ghizi, tururi audio ghidate, hărți offline și itinerarii.
Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!
La fel, la ITB Berlin a fost prezentat un traseu cultural cu accent pe promovarea patrimoniului intangibil UNESCO, „Tehnica tradiţională de realizare a scoarței în România şi Republica Moldova”.
Ţara noastră participă la ITB Berlin pentru a zecea oară consecutiv.