Tânărul de 31 de ani care câștigă aproximativ 6 milioane de dolari pe an din Youtube. Cum își cheltuie banii

10 Sept. 2021, 18:23
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
10 Sept. 2021, 18:23 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Intrând în casa din Las Vegas a lui Graham Stephan, primul lucru pe care îl veți observa este un acvariu masiv. Este echipat cu lumini care schimbă culoarea și plin de recife de corali și pești în culori vii, obiect ce a costat o avere, mai exact – 45.000 de dolari.

El descrie această achiziție ca fiind „doar o cheltuială” și nu are nicio îngrijorare cu privire la banii pe care i-a plătit.

„Nivelul de plăcere pe care îl primesc din acvariu este de neegalat cu orice altă experiență pe care aș putea să o cumpăr”, spune tânărul de 31 de ani. „Pentru mine este rezervorul pe care l-aș fi creat când eram copil, când aveam 12 ani, dacă aș fi avut tot ce am vrut”.

La moment, Graham Stephan este cunoscut pentru activitatea sa pe Youtube. Brandul său cuprinde acum cinci canale YouTube și un podcast, iar volumul său de muncă a devenit atât de intens încât a angajat nu unul, ci doi angajați.

După ce a depășit pragul de venit anual de 1 milion de dolari în 2019 și a câștigat 5,1 milioane de dolari în 2020, Stephan este pe ritmul de a câștiga 6 milioane de dolari în 2021 după cheltuieli, cu 3 milioane de dolari provenind din venituri publicitare YouTube, iar restul provenind din sponsorizări și afiliați, precum și din vânzarea cursurilor pe platforma online Teachable.

El a realizat această creștere renunțând la cariera sa imobiliară pentru a se concentra pe YouTube cu normă întreagă, stimulat parțial de blocările timpurii ale coronavirusului care l-au ținut acasă făcând videoclipuri.

„Acesta a fost punctul în care am spus:„ Vreau să intru pe YouTube ”, spune el pentru CNBC Make It.

Viața lui Stephan este acum pe deplin centrată pe crearea de conținut și, în cele din urmă, își permite să se bucure de succesul său.

Stephan estimează că atunci când a fost lansat primul său episod Millennial Money, își petrecea aproximativ 20% din timp ca agent imobiliar și restul de 80% pe YouTube, rămânând adesea până la 2 dimineața pentru a lucra la videoclipuri.

La momentul pivotului său pentru a deveni un YouTuber cu normă întreagă la mijlocul anului 2020, canalul lui Stephan avea aproximativ 1,5 milioane de abonați și era pe punctul de a câștiga 1 milion de dolari de pe YouTube pentru prima dată.

Acum, canalul său principal are în jur de 3,5 milioane de abonați. La începutul lunii iulie, Stephan câștigase deja 1,42 milioane de dolari în venituri publicitare din diversele sale canale pentru 2021.

Creșterea nu se datorează doar creșterii orelor pe care Stephan le pune pe YouTube, ci și schimbării tipului de conținut pe care îl creează. Deși Stephan a devenit popular realizând videoclipuri despre investițiile sale și câștigurile sale imobiliare, el a pivotat spre analiza știrilor și explicând subiecte financiare complexe.

Echipa sa include acum un editor live, precum și un alt editor care ține un birou în casa lui Stephan. Împreună, cei trei rulează toate canalele lui Stephan, precum și asistă la podcastul său săptămânal.

Stephan este bine conștient de reputația sa de milionar frugal, în ciuda averii sale nete de 15,5 milioane de dolari, dar spune că în ultimii ani a aflat că, uneori, cheltuirea banilor poate fi mai valoroasă decât păstrarea lor. Astfel, o parte din banii săi îi investește în acțiunile diferitor companii.

Stephan încă urmărește toți banii care intră și ies din conturile sale, dar nu mai păstrează un buget strict, deoarece instinctul său implicit este să economisească sau să investească întotdeauna noi venituri, mai degrabă decât să le cheltuiască. El estimează că economisește în medie aproximativ 400.000 de dolari pe lună, cu 60% din acești bani în investiții, iar restul în conturi de economii cu dobândă mare.

Când vine vorba de amenajarea casei sale, Stephan nu a tăiat niciun colț. El a spus că a cheltuit aproximativ 100.000 de dolari pentru mobilier și lucrări de artă, inclusiv un semn masiv de neon cu sloganul său „Smash The Like Button”, precum și un pian de 80.000 de dolari pe care l-a cumpărat folosit pentru 16.000 de dolari.

Acesta mai cheltuie bani pentru întreținerea piscinei, restaurante și ieșiri în oraș împreună cu prietena.

 

Realitatea Live

18 Mart. 2024, 17:52
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
18 Mart. 2024, 17:52 // Actual //  Lupu Eduard

În zona Economică Liberă Vulcănești urmează să vină o nouă companie de producere a cablajelor autor.

Compania va produce cablaje într-o hală de 4000 mii de metri pătrați în subzona Comrat Free Economic Zone „Valkanes”.

Compania angajat deja 170 persoane, iar timp de 10 luni a testat piața din Republica Moldova. Până la sfârșitul anului curent creșterea până la 250 locuri de muncă.

Astăzi, BANI.MD a scris despre faptul că Fujikura una din companiile de cablaje care produce cablaje la Chișinău și Comrat și-ar putea închide ce a de a doua hală din Găgăuzia în lipsa unor noi contracte.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău