Energocom va restitui în bugetul țării 1 miliard de lei. S-a ieftinit gazul

14 Sept. 2023, 17:48
 // Categoria: Uncategorized // Autor:  Lupu Eduard
14 Sept. 2023, 17:48 // Uncategorized //  Lupu Eduard

Într-un context de stabilizare a situației de pe piața gazelor naturale și de scădere a prețurilor pentru achiziționarea acestora, Energocom urmează să restituie în bugetul țării 1 miliard de lei, potrivit deciziei Comisiei pentru Situații Excepționale.

În contextul stabilizării relative a pieţei gazelor naturale şi scăderii preţurilor pentru acestea, ţinând cont de asigurarea SA „Energocom” cu rezerve şi lichidităţi suficiente pentru sezonul rece 2023-2024 şi în vederea restituirii parţiale la bugetul de stat a mijloacelor financiare injectate pe parcursul anului 2022

„Prin derogare de la legea societăţilor pe acţiuni, Energocom va achiziţiona 1 000 000 de acţiuni proprii, la preţul nominal de 1 000 lei per acţiune, în trei tranşe, dar nu mai târziu de 30 noiembrie 2023, în scopul reducerii capitalului social. Energocom va achiziţiona propriile acţiuni fără aplicarea procedurilor taxelor de către CNPF”, se arată în decizia CSE.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău