O nouă platformă digitală va facilita interacțiunea cu investitorii. Agenția de Investiții/Invest Moldova Agency, cu suportul GIZ Moldova și al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare a lansat CRM – Customer Relationship Management. Noua platformă reprezintă un canal de comunicare între responsabilii implicați în procesele de atragere a investițiilor, atât din partea Guvernului, cât și ai partenerilor externi.
„Cu ajutorul aplicației va fi posibilă interacțiunea între mai multe instituții ale statului pentru a asigura asistență investitorilor străini. De asemenea, sistemul va permite o monitorizare mai bună a progresului privind activitatea de asistare a investitorilor și generare de rapoarte. Această platformă va fi accesibilă și atașaților economici din ambasadele Moldovei peste hotare, astfel încât să fie maximizată eficiența utilizării sistemului, dar și eficiența întregului proces de asistare a investitorilor”, a precizat ministrul Economiei, Sergiu Gaibu.
Potrivit informațiilor, platforma lansată este parte din acțiunile de dezvoltare și consolidare a diplomației economice și a fost creată drept răspuns la necesitatea existenței unui instrument de facilitare a conlucrării între structurile responsabile de componenta economică și investițională.