Vă amintiți scena din filmul „Diavolul se îmbracă de la Prada”, în care personajul principal râde pentru alegerea prea lungă a curelei? Atunci Meryl Streep a explicat: noi decidem, ce haine va purta absolut toată lumea peste câțiva ani.
În sectorul băuturilor, există de asemenea platforme, care generează tendințele pentru dezvoltarea industriei. În special, expoziția ANUGA, care a avut loc la Köln. Experți de frunte din cadrul cunoscutului New Products Group, care produce băuturi, au luat parte la eveniment și au adunat cele mai interesante tendințe, scrie bzi.ro.
Energizanți benefici
Astăzi, toată lumea subliniază beneficiile sporite ale băuturilor energizante. De exemplu, New Products Group adaugă un complex puternic de vitamine la băuturile sale NON STOP. Următorul pas este experimentarea bazei, adică eliminarea cofeinei și a taurinei. În schimb, producătorii de băuturi energizante care au fost la ANUGA folosesc extracte de ierburi și plante, probiotice, adaptogeni și chiar ciuperci!
Alcoolul nu este la culmea modei
Nimeni nu mai este surprins de vodca fără alcool. Noua tendință este reprezentată de cocktailurile nealcoolice. Mulți consumatori s-au îndrăgostit de gustul cocktailurilor SHAKE de la New Products Group. Iar acum pot încerca și varianta fără alcool. În Ucraina și în alte țări, vânzările de SHAKE Zero sunt în creștere.
Fără zahăr
De asemenea, a devenit clar că lumea va continua să renunțe la zahăr. În schimb, vom folosi înlocuitori naturali. În cadrul expoziției au fost prezentate băuturi inovatoare, inclusiv Green Cola, care seamănă cu o cola clasică, dar are un gust diferit datorită utilizării îndulcitorilor naturali.