Investește corect în publicitatea clasică. 3 instrumente tipografice bune pentru promovarea afacerii tale

26 Ian. 2023, 14:55
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
26 Ian. 2023, 14:55 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Știai că o persoană memorează unul din trei bannere externe pe care le vede de-a lungul unei zile? Ai observat că avem tendința să colecționăm diferite buclete și broșuri, iar uneori asta chiar ne ajută să procurăm un produs sau un serviciu? Deși trăim într-o epocă a profundei digitalizări, încă mai avem tendința să utilizăm publicitatea clasică, deoarece aceasta are un impact mai mare, în ciuda faptului că este greu de contorizat.

Am stat de vorbă cu specialiștii Artpoligraf despre cele mai importante trei instrumente tipografice pe care le poți folosi pentru a-ți promova afacerea și iată care sunt acestea.

1. Bannerul outdoor

Fie că ne referim la acele planșe imense instalate pe stâlpi înalți sau doar la vreun cover pe care-l fixăm cu câțiva metri înainte de a ajunge la destinație, acestea au un impact enorm asupra vizibilității unui brand. Ne referim aici la:

  • creșterea brand awareness-ului, făcându-ți marca mai recognoscibilă;
  • stimularea vânzărilor, deoarece ajută cererea să întâlnească oferta.

Utilizarea procesului de imprimare bannere în dezvoltarea unei strategii de marketing eficiente este unul dintre mecanismele cele mai lucrative și de impact.

2. Wobblere

Venite la noi de peste Ocean, aceste wobblere au menirea de a:

  • face vizibile campaniile de reduceri de la raft;
  • identifica produsele cu asterisc care intră în promoții;
  • identifica spațiile cu produse noi.

Aproape fiecare supermarket sau hipermarket le folosește cu succes și acestea par să aducă clienții mai aproape de o anumită zonă, funcționând ca niște adevărate triggere.

Înscriindu-se în gama de materiale de marketing care au impact local, poți utiliza aceste wobblere inclusiv la deschideri de magazine sau la expoziții, astfel încât să-ți faci mai vizibilă afacerea pe fundalul concurenților.

3. Cărțile de vizită

Chiar dacă suntem acum prinși în fața monitoarelor, majoritatea afacerilor încă includ eticheta B2B și necesită multe întrevederi, întâlniri cu parteneri sau potențiali clienți. Pentru a eficientiza funcționarea acestor procese, îți recomandăm să folosești pe larg cărțile de vizită.

Acestea te ajută să:

  • crești impactul afacerii, devenind un soi de ambasador chiar după finalizarea întrevederii;
  • crești baza de date, deoarece faci schimb de informații și de detalii care chiar fac diferența.

Acestea tipuri de materiale destinate marketingului se pot utiliza pe larg în aproape toate tipurile de afaceri, de la Horeca la industria creativă sau IT.  Nu știi unde să tipărești aceste materiale? Optează pentru Artpoligraf, tipografia din Chișinău cu un portofoliu vast de produse și servicii la cheie, pentru afaceri în care calitatea face diferența.

P.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Aug. 2025, 08:35
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Ursu Victor
16 Aug. 2025, 08:35 // Bănci şi Finanţe //  Ursu Victor

Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) avertizează publicul cu privire la o nouă schemă de fraudă care circulă rapid pe aplicații de mesagerie precum WhatsApp și Telegram și este promovată intens pe rețelele de socializare.

Potrivit instituției, escrocheria funcționează prin crearea unor grupuri false de „investiții”, unde activitatea este simulată cu ajutorul roboților și al conturilor false. Așa-ziși „experți” promit câștiguri rapide din tranzacții, inclusiv în criptomonede, și îi conving pe utilizatori să atragă alți membri în schimbul unor „recompense”.

Victimele sunt îndemnate să transfere bani în „conturi de tranzacționare” fictive, unde le sunt afișate profituri false pentru a câștiga încredere. În momentul în care încearcă să-și retragă fondurile, li se cer taxe inventate. „Profiturile afișate sunt doar iluzorii, concepute pentru a stimula investiții mai mari”, avertizează CNPF.

Modelul utilizat seamănă cu o schemă piramidală clasică, unde remunerațiile participanților provin din contribuțiile noilor recruți și nu din activități economice reale. Astfel de structuri sunt nesustenabile și conduc inevitabil la pierderi pentru majoritatea investitorilor.

Un aspect îngrijorător este implicarea tot mai frecventă a adolescenților, care sunt ademeniți cu promisiuni de câștiguri rapide și recompense. CNPF atrage atenția asupra necesității unei educații financiare mai solide în rândul tinerilor și a unei supravegheri atente din partea părinților.

Pentru protecția cetățenilor, instituția recomandă:

verificarea autorizațiilor firmelor de investiții,

evitarea transmiterii de date personale sau financiare prin aplicații de mesagerie,

prudență maximă față de promisiunile de câștiguri rapide și ușoare,

sesizarea imediată a CNPF și blocarea contactelor suspecte.Autoritatea subliniază că orice implicare în astfel de scheme poate duce la pierderi financiare serioase și îndeamnă cetățenii să nu se lase atrași de oferte care par „prea bune pentru a fi adevărate”.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII