Magazinele online sunt obligate să aibă amenajate spații pentru preschimbarea mărfurilor, potrivit modifăcărilor intrate în vigoare la începutul lunii aprilie cu privire la protecția consumatorului, anunță Inspectoratul Supraveghere Produse Nealimentare și Protecția Consumatorilor.
„Unitățile comerciale, pe paginile web ale acestora sau pe platformele electronice pe care își desfășoară activitatea, ori, în lipsa acestora, aduc la cunoștința consumatorului, prin mijloacele electronice de comunicație sau prin intermediul actelor care însoțesc vânzarea produsului sau al altui purtător pe suport de hârtie, informația privind adresa locului de preschimbare a mărfii, numerele de telefoane și adresele de poștă electronică la care consumatorul este consultat privind procedura de preschimbare a mărfii aplicată în unitatea comercială respectivă”, se mai spune în informația autorității.
În cazul lipsei spațiului de preschimbare a mărfurilor, agenții economici vor fi amendați cu 50 la 100 unități convenționale aplicată persoanei fizice, cu amendă de la 200 la 400 de unități convenționale aplicată persoanei juridice.