Regula NR.1 a inteligenței emoționale: te va ajuta să-ți crești considerabil vânzările

01 Iul. 2021, 10:29
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  MD Bani
01 Iul. 2021, 10:29 // Oameni şi Idei //  MD Bani

Inteligența emoțională (EQ) este definită de către cercetătorii ca având capacitatea de a „recunoaște, înțelege și gestiona propriile noastre emoții și de a recunoaște, înțelege și influența emoțiile celorlalți”.

Această superputere umană este aplicabilă în special dacă dezvoltați o afacere. Dar pentru cei care fac vânzări – indiferent dacă sunteți fondator sau într-un rol de vânzări – există o regulă EQ pe care trebuie să o aplicați pentru a reuși.

Regula: Iubiți ceea ce vindeți.

Nu toată lumea are capacitatea de a lucra sau de a trăi conform acestei reguli. Agenții de vânzări de pretutindeni nu adoră ceea ce vând, încă și mai mulți nu cred în produsul pe care îl vând.

De ce? Pentru că nu sunt pasionați. Pentru a vinde cu magia inteligenței emoționale, trebuie să iubești ceea ce vinzi, acest lucru va fi observat și de clienții tăi.

Warren Buffett este de acord

Legendarul investitor Warren Buffett înțelege cu siguranță această regulă, pentru că a spus odată:

„În lumea afacerilor, oamenii care au cel mai mare succes sunt cei care fac ceea ce iubesc”.

Aceasta este prima regulă a vânzării cu inteligență emoțională. Recompensele și avantajele financiare ale locului de muncă sunt secundare pentru a avea o dorință intrinsecă – din inimă – de a face în mod intenționat o diferență în viața clienților care cumpără produsul. Fiți pasionați – vindeți ceea ce vă place, iar banii vor veni singuri.

Încă o regulă

Vânzarea cu EQ mai are o regulă: Iubiți-vă clienții.

Nu toată lumea care își desfășoară activitatea în vânzări își iubește clienții. Mulți sunt departe de acest lucru. Profitul este adesea un produs secundar al tranzacțiilor rapide, nu al relațiilor pe termen lung. Fără valoare, fără scop, fără inimă.

Pentru cei cu un EQ ridicat, interacțiunea umană și emoțiile sunt cele mai importante pentru a vinde ceea ce vă place. Acest lucru oferă vânzătorului cu inteligență emoțională ridicată un avantaj clar pentru a interacționa, a înțelege și a influența clienții.

Empatia, o componentă a inteligenței emoționale, are rolul de a te ajuta să înțelegă și a evaluezi cu adevărat nevoile unui client.

Vânzătorii vor folosi empatia pentru a ghida interacțiunile autentice cu clienții lor pentru a ști cu adevărat ce simt.

Atunci când vă folosiți inteligența emoțională pentru a citi intuitiv replicile emoționale ale clientului dvs., ajungeți să construiți relații mai bune și să obțineți mai multe vânzări.

Realitatea Live

05 Dec. 2025, 16:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Grîu Tatiana
05 Dec. 2025, 16:31 // Au Bani //  Grîu Tatiana

Antalya, capitala turismului turcesc, a înregistrat două noi recorduri istorice atât în primele 11 luni ale anului, cât și în luna noiembrie, iar printre vizitatorii fideli ai destinației se numără și moldovenii — peste 182 de mii în 2025, chiar dacă numărul lor a scăzut ușor cu 1%, scrie presa din Turcia.

Destinația a fost vizitată, între ianuarie și noiembrie, de 16,8 milioane de turiști, depășind cu 1,1% nivelul anului 2024, considerat până acum cel mai bun din istorie. Doar în noiembrie au fost înregistrați 486.000 de vizitatori din 152 de țări, cu 2,4% mai mulți decât în aceeași lună anul precedent.

Principala explicație pentru creșterea record o reprezintă turiștii ruși, care se confruntă cu dificultăți majore de a călători în Europa din cauza sancțiunilor impuse după invazia în Ucraina. Astfel, Antalya a devenit principala lor alternativă: aproape patru milioane de ruși au vizitat stațiunea în 11 luni, un turist din patru fiind rus.

Germania rămâne a doua piață ca mărime, cu peste 3,47 milioane de vizitatori, urmată de Regatul Unit și Polonia, care au depășit fiecare pragul de un milion de sosiri. Diaspora turcă se află pe locul cinci, cu peste un milion de turiști.

Moldova intră, de asemenea, în topul celor 20 de țări care alimentează Antalya, cu aproximativ 182 000 de vizitatori în 2025. Alte state importante în structura turistică a regiunii sunt Ucraina, România, Kazahstan, Cehia, Lituania, Slovacia, Danemarca, Olanda, Austria, Belarus, Franța, Elveția, Suedia, Ungaria, Norvegia, Letonia, Estonia și Serbia — unele în creștere semnificativă, precum Lituania (+100%), altele în recul moderat, precum România (-3%) sau Norvegia (-6%).

Pentru mai multe știri urmărește-ne

pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII