Setează-ți independent PIN-ul pentru LiberCard, Visa Classic Avanti și Mastercard World Elite

07 Iun. 2021, 12:47
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
07 Iun. 2021, 12:47 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Pentru asigurarea securității cardului bancar și a banilor tăi din cont, Moldova Agroindbank a extins serviciul PIN by SMS. Acum, solicitând emiterea LiberCard, Visa Classic Avanti sau Mastercard World Elite, nu vei mai primi plicul tradițional cu PIN codul cardului, ci instrucțiunea cum să-l setezi desinestătător.

Îți propunem 2 metode pentru a activa cardul și a seta PIN-ul personalizat: prin aplicația mobilă App MAIBank sau prin expedierea unui SMS cu ultimele 4 cifre ale cardului la numărul scurt 6242. După ce primești codul de activare, mergi la orice bancomat MAIB şi introduci PIN-ul, pe care doar tu îl vei cunoaște. E simplu, rapid și gratuit!

La bancomatele MAIB este disponibilă nu doar opțiunea de setare independentă a PIN-ul pentru un card nou, dar și de modificare a celui existent. Accesul la acest serviciu este oferit non-stop.

Serviciul PIN by SMS este disponibil pentru cardurile: GAMA Universal, GAMA Start, GAMA Premium, Mastercard Platinum, Mastercard Gold Debit, Visa Platinum PayWave, Visa Gold Debit, Amex Green Debit MDL/USD/EUR, Amex Gold Debit MDL/USD/EUR.

În prezent, ai posibilitatea de a comanda un card la distanță, prin intermediul App MAIBank, precum și de a solicita livrarea lui la domiciliu.

Comandă acum un card din colecția GAMA prin intermediul App MAIBank și beneficiază de următoarea ofertă:

  • livrarea cardului GAMA Premium e gratuită până pe 31 decembrie 2021;
  • livrarea cardurilor GAMA Start și GAMA Universal e gratuită până pe 30 iunie 2021.

Odată ce îl primești acasă, poți seta independent PIN-ul, după care ești liber de a face achitări în siguranță oriunde și oricând.

P.

Realitatea Live

23 Dec. 2025, 16:03
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Dec. 2025, 16:03 // Actual //  Ursu Victor

Asociația Patronală a Operatorilor de Transport Auto (APOTA) a venit cu o reacție la declarațiile ministrului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Vladimir Bolea, privind situația transportului regulat de pasageri din Republica Moldova.

Potrivit APOTA, deși ministrul a recunoscut existența unei probleme majore – lipsa oricărui serviciu regulat de transport pentru populația din 347 de localități – folosirea acestei situații drept argument pentru elaborarea unui nou proiect de modificare a Codului transporturilor rutiere este „un neadevăr”.

Asociația susține că ministrul ar omite deliberat cauzele reale ale crizei, care nu țin exclusiv de prevederile Codului transporturilor rutiere, ci și de „corupția din cadrul Agenția Națională Transport Auto (ANTA)”, precum și de incapacitatea Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale (MIDR) de a interveni prin instrumentele legale deja existente.

Totodată, APOTA afirmă că Vladimir Bolea a „uitat” să menționeze că unele prevederi ale Codului, care au favorizat actuala criză, au fost promovate chiar de MIDR în urmă cu doi ani și au fost dur criticate la acel moment de asociație, care a avertizat public asupra consecințelor negative.

În reacția sa, APOTA mai acuză ministerul că noua inițiativă de modificare a Codului transporturilor rutiere, la fel ca cea din 2023, ar contraveni Regulamentul UE nr. 1370, introducând restricții suplimentare privind modificarea rutelor regulate. Potrivit asociației, aceste restricții nu vor rezolva problema celor 347 de localități fără transport, ci se vor răsfrânge asupra rutelor existente, funcționale de zeci de ani.

APOTA susține că impactul acestor restricții nu a fost evaluat intenționat, întrucât scopul real al inițiativei ar fi „protejarea unor interese de grup ilegale”. În același context, asociația acuză ANTA că ar deschide noi rute regulate în favoarea unui transportator „protejat ani la rând de MIDR și ANTA”, fără legătură cu localitățile rămase fără transport.

Potrivit APOTA, noile curse ar fi, de fapt, „curse-clonă”, lansate cu aproximativ 15 minute înaintea unor rute istorice, cu scopul de a le scoate de pe piață.

În concluzie, APOTA afirmă că problemele reale ale populației și deficitul major de transport regulat sunt folosite de MIDR „ca ambalaj” pentru promovarea unor noi scheme, similare celor invocate anterior sub pretextul „fiscalizării” și „digitalizării”, în cazul proiectelor e-GPS și e-bilet.

Asociația subliniază că deficitul de transport din cele 347 de localități nu poate fi soluționat prin actuala inițiativă de modificare a Codului transporturilor rutiere și cere autorităților să renunțe la măsuri care ar afecta rutele existente, fără a rezolva problema de fond.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII