Compania din spatele platformei sociale TikTok se pregătește de lansarea unui nou serviciu prin intermediul căruia preparatele devenite populare în filmulețele de pe platformă pot fi comandate de către utilizatori.
Potrivit informațiilor, TikTok va implementa un sistem de ”cloud kitchen”, împreună cu Virtual Dining Concepts și Grubhub. Serviciul se va numi ”TikTok Kitchen” și va fi disponibil pentru început pe piața din Statele Unite ale Americii.
*cloud kitchen reprezintă un concept ce poate fi văzut ca un restaurant care doar livrează și nu oferă o locație unde poți servi preparatele. Deseori, aceste business-uri sunt considerate ”restaurante virtuale”, deoarece se concentrează mult pe prezența în mediul virtual pentru a atrage comenzi, fizic business-ul deținând doar bucătăria unde sunt făcute preparatele.
Meniul de la restaurante va include cele mai populare filmulețe cu mâncare de pe TikTok, pe care oamenii le pot livra apoi la ușă prin Grubhub. TikTok intenționează să lanseze aproximativ 300 de locații care vor începe să livreze feluri de mâncare în martie, cu intenții să deschidă peste 1.000 de restaurante până la sfârșitul anului viitor.
Utilizatorii vor găsi în aplicație cele mai populare rețete prezentate în video-urile de pe Tiktok, rețete precum paste cu feta și roșii la cuptor, smash burger sau „coaste de porumb”.
„Vânzările din TikTok Kitchen vor merge atât pentru a sprijini creatorii care au inspirat elementul din meniu, cât și pentru a încuraja și a ajuta alți creatori să se exprime pe platformă, în conformitate cu misiunea TikTok de a inspira creativitatea și de a aduce bucurie utilizatorilor săi”, a spus TikTok.
Potrivit reprezentanților companiei, aceasta este mai degrabă o strategie de marketing, decât o afacere pe termen lung.