TOP 5! Categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine online în 2021

21 Dec. 2021, 17:53
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
21 Dec. 2021, 17:53 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Comerțul online s-a dezvoltat de la an la an, iar pandemia a accelerat această tendință, ceea ce a creat mai multe oportunități pentru antreprenorii care vor să dezvolte business-uri de succes.

Domeniul ales și experiența de utilizare pe care retailerii o oferă clienților pe platformele lor sunt doi factori importanți, conform unei companii fintech specializată în servicii Buy Now, Pay Later. În ceea ce privește domeniile preferate de clienți, conform Entrepreneur Europe, 5 categorii de produse s-au situat detașat în topul celor mai bine vândute din e-commerce în 2021, scrie startupcafe.ro.

Top 5 categorii de produse cel mai bine vândute online în 2021

  1. Fashion. Domeniul care conduce topul celor mai bine vândute produse în  mediul online anul acesta este segmentul fashion. La nivel european, 25% din sumele cheltuite în achiziții online sunt pentru produse vestimentare, iar procentul este în creștere, conform Entrepreneur Europe. Aceeași publicație observă că, deși domeniul este foarte competitiv, start-up-urile au șanse importante de succes pentru că, în noile condiții ale pieței, miza tinde să devină tot mai mult calitatea experienței de shopping oferită clienților.
  2. Gaming și Home Entertainment. Aceste domenii au înregistrat creșteri importante ale vânzărilor online nu doar în România și alte țări din Europa, ci și peste Ocean. Pandemia și lungile perioade de izolare au determinat oamenii de toate naționalitățile să investească în obiecte pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului liber acasă. Jucători importanți din acest domeniu din Statele Unite au raportat creșteri ale vânzărilor online și de peste 300%.
  3. Produse electronice. Creșterea vânzărilor la categoria produselor electronice era una așteptată, mai ales în condițiile în care mulți oameni continuă încă să lucreze de acasă. Retailerii care vor să-și crească cifra de vânzări în domeniu trebuie să vină în întâmpinarea necesităților clienților, cu alternative de plată mai facile.
  4. Alimente și îngrijire personală. Diversificarea magazinelor online și a modalităților de livrare au convins tot mai multe persoane să apeleze la achiziționarea online a produselor alimentare de bază și a celor de îngrijire. Pe de-o parte, sunt evitate astfel spațiile aglomerate, iar pe de alta, shopping-ul online este preferat pentru confortul pe care-l oferă.
  5. Mobilă și decorațiuni interioare. În perioada pandemiei s-a înregistrat o creștere spectaculoasă a produselor ce țin de renovarea și decorarea spațiului din interior. Multe persoane au investit în mobilă și decorațiuni, iar creșterea vânzărilor în aceste domenii poate fi observată nu numai în România, ci în multe alte țări europene. Oamenii sunt dispuși să plătească mai mult pentru confortul de acasă, iar retailerii care vin în întâmpinarea clienților cu facilități de plată pentru susținerea achizițiilor observă creșteri ale ratei de conversie și ale valorii coșului mediu.

Compania fintech mai arată că în urmă cu mai bine de 5 ani, specialiștii în domeniul e-commerce au estimat că în următoarele decenii, până în 2040, achizițiile retail se vor face în mediul online într-un procent de peste 90%.

Realitatea Live

19 Aug. 2025, 11:19
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
19 Aug. 2025, 11:19 // Actual //  bani.md

Campania electorală și perioada electorală dinaintea alegerilor. Care este diferența? Codul Electoral definește clar ambele sintagme. Potrivit reglementărilor, campania electorală este perioada de activitate în care candidații desfășoară activități pentru a-i determina pe alegători să-și exprime voturile pentru ei. 

Perioada electorală reprezintă timpul cuprins între ziua când s-a stabilit data scrutinului și cea în care sunt confirmate rezultatele alegerilor, însă acest interval nu poate fi mai mare de 120 de zile. Data începerii perioadei electorale se stabilește prin hotărâre a Comisiei Electorale Centrale. 

Pentru alegerile parlamentare de pe 28 septembrie, perioada electorală a început pe 14 iulie. Până la începerea campaniei electorale, pe 29 august, vor fi desemnați și înregistrați candidații pentru funcția de deputat în Parlamentul Republicii Moldova.  

Tot în perioada electorală se vor constitui organele electorale ierarhic inferioare, vor fi organizate instruiri pentru funcționarii electorali și alți subiecți electorali, vor fi desfășurate activități de informare pentru alegători, se vor actualiza listele electorale, se vor pregăti modelele buletinelor de vot și alte materiale necesare. 

Campania electorală va începe oficial pe 29 august.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII