Start-up-ul Konvi, care a dezvoltat o platformă ce permite tranzacţionarea şi deţinerea parţială a bunurilor de lux, precum ceasuri, vinuri sau obiecte de artă, lansată la începutul anului 2021, a ridicat o finanţare pre-seed în valoare de aproximativ 900.000 de euro, pentru a face accesibile activele alternative în zona de retail, potrivit unui anunţ publicat de companie pe pagina personală de LinkedIn, scrie ZF.
Printre cei interesați de investițiile în start-up se numără companii din industria tech precum Snap şi Shopify, dar și investitori angels. De asemenea, a investit și jucătorul american APX.
„A fost o decizie uşoară să investestim în Konvi. Ei au construit o platformă centrată pe utilizator, care democratizează investiţiile în active alternative de mare valoare într-o manieră aprobată şi reglementată. Când vă gândiţi la câte clase diferite de active fizice se poate extinde acest lucru, să nu mai vorbim apoi de adăugarea bunurilor virtuale (NFT), deci dimensiunea lor potenţială a pieţei este incredibil de interesantă”, a spus Claire Valoti, reprezentant al companiei Snap Inc.
Start-up-ul Konvi, cu sediul la Berlin, a fost lansat în 2021 de o echipă formată din trei fondatori printre care și românca Ioana Surdu-Bob, Lena Sonnen şi Eran Peer.