10 LEI// A lansat propria școală auto fără a avea bani și automobil! Află cum a reușit Artur Cecan să deschidă afacerea

20 Feb. 2023, 17:12
 // Categoria: Interviu // Autor:  MD Bani
20 Feb. 2023, 17:12 // Interviu //  MD Bani

Școala auto „Artur Cecan” este una dintre cele mai cunoscute din țară, iar de curând s-a lansat și în România. În cadrul emisiunii 10 LEI, fondatorul școlii auto, Artur Cecan, a vorbit despre lansarea școlii auto atât în țara noastră precum și extinderea la Iași, parcursul de la studii muzicale la afacere, cât și despre provocări, cărți și mentori.

Fiecare afacere de succes are o istorie care inspiră, iar școala auto „Artur Cecan” este una dintre ele. Probabil mai puțini cunosc, dar până a fonda propria afacere, Artur Cecan a fost profesor de muzică, șofer de microbuz și instructor auto. Ideea de a deschide propriul business a venit chiar de la unul dintre elevii pe care îi instruia.

Atunci a apărut o nouă provocare: lipsa de resurse financiare. Astfel, Artur Cecan a găsit soluția, a cerut ajutorul elevilor pe care îi instruise.

A lansat școala auto cu bani de la elevi

„Neavând prima mașină, neavând banii necesari, am sunat toți elevii pe care i-am instruit și le-am zis…am un proiect, vreau să deschid o școală de șoferi personală și vreau să te întreb: „Câți bani ai putea să-mi oferi în caz că voi avea nevoie?”… și am făcut o listă pe care o am și acum și o arăt copiilor mei, o listă întreagă cu elevi, persoane care nu mă cunoșteau atât de bine care îmi scriau: „Da eu o să pot să-ți ofer…”, a declar Artur Cecan la 10 LEI.

Datorită suportului oferit a reușit să fondeze școala auto „ARTUR CECAN” – „Fondată de elevi pentru elevi”.

Școala auto „Artur Cecan” în România

Recent, școala auto „Artur Cecan” s-a lansat și la Iași, România unde au loc deja instruirile viitorilor șoferi. Chiar dacă în România terenul de instruire nu este obligatoriu pentru o școală auto, „Artur Cecan” a decis să-l folosească și la Iași pentru instruiri.

Potrivit antreprenorului, lansarea în România este o provocare și așteaptă ca primele persoane să obțină permisul de conducere pentru a afla cât mai mulți despre școala auto.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

„Viața mea s-a schimbat în momentul în care am început să citesc…”

„Viața mea s-a schimbat în momentul în care am început să citesc. Viața mea s-a schimbat atunci când am început să caut prin cărți, să aplic lucrurile, să-mi schimb însăși atitudinea mea, pentru că atitudinea mea era foarte diferită de cum este acum. Chiar și la toți studenții, tinerii pe care îi întâlnesc și discut cu ei le zic: Oameni buni, puneți mâna pe carte, citiți măcar 30 de minute pe zi”, recunoaște fondatorul școlii auto „ARTUR CECAN”.

„Angajați foarte greu și eliberați foarte repede”

De asemenea, în cadrul interviului Artur Cecan a vorbit și despre procesul de recrutare și motivare a instructorilor auto.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală