Care sunt cele mai stresante aeroporturi din lume prin care să călătorești de sărbători

26 Dec. 2023, 17:34
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
26 Dec. 2023, 17:34 // Actual //  bani.md

2023 a fost un an dificil pentru călătoriile cu avionul, industria aviatică fiind afectată de greve, probleme de sistem și condiții meteorologice perturbatoare. Prin urmare, este posibil ca mulți pasageri să se gândească la călătoriile de vacanță – cea mai aglomerată perioadă a anului – cu îngrijorare, scrie Euronews Travel

Deși mulți dintre factorii care fac ca călătoriile cu avionul să fie solicitante nu pot fi controlați de pasageri, un lucru pe care îl puteți alege este aeroportul de pe care să zburați.

Pentru a vă face călătoria puțin mai relaxantă, gândiți-vă să evitați următoarele aeroporturi, care au fost clasate ca fiind cele mai stresante din lume.

Care este cel mai stresant aeroport din lume?

Un studiu realizat de site-ul de consultanță VisaGuide.World a întocmit recent un clasament al celor mai stresante aeroporturi.

În cadrul studiului au fost chestionați 1.642 de pasageri aerieni de 53 de naționalități diferite, care au efectuat cel puțin două călătorii aeriene internaționale în 2023.

Aceștia au fost întrebați ce aspecte ale călătoriei cu avionul i-au stresat cel mai mult. Acestea s-au dovedit a fi numărul mare de pasageri, aeroporturile mari, adesea dificil de navigat din cauza dimensiunilor lor, aeroporturile aglomerate, frecvența întârzierilor zborurilor și distanța față de centrul orașului.

Pe baza acestor preocupări, VisaGuide.World a stabilit un clasament al aeroporturilor folosind cinci factori: numărul total de pasageri, dimensiunea aeroportului în metri pătrați, densitatea pasagerilor pe metru pătrat, ponderea întârzierilor anuale și distanța față de centrul orașului în kilometri.

Gatwick este cel mai stresant aeroport din lume

Londra Gatwick, al doilea aeroport ca mărime din Marea Britanie, a ieșit în evidență ca fiind cel mai stresant aeroport la nivel global pentru a călători.

Deși numărul de pasageri care utilizează Gatwick este sub medie în comparație cu alte aeroporturi, acesta are unul dintre cele mai mari scoruri de densitate a pasagerilor.

Procentul său de întârzieri anuale este al doilea cel mai mare din primele zece, iar distanța față de centrul orașului – 43 de kilometri – este cea mai mare.

Jumătate din primele zece aeroporturi cele mai stresante din lume se află în Europa

Aeroportul Istanbul din Turcia se află pe locul al doilea. Este cel mai aglomerat din Europa, cu 64.289.107 de pasageri înregistrați în 2022, ceea ce îl face al șaptelea cel mai aglomerat aeroport din lume.

Călătorii susțin că se confruntă adesea cu dificultăți în navigarea pe aeroport din cauza dimensiunii sale enorme – peste 76 de milioane de metri pătrați.

Aeroportul german din Munchen a ocupat locul al treilea. Acesta a înregistrat mai puțin de jumătate din numărul de pasageri de la Istanbul în același an – 31.642.738 de pasageri. Dar dimensiunea aeroportului din München este de cinci ori mai mică decât cea a aeroportului din Istanbul.

Aeroportul internațional Denver din Statele Unite se află pe locul patru, iar poziția a cincea este ocupată de un alt hub britanic, Aeroportul Heathrow.

Heathrow este al doilea cel mai aglomerat aeroport din Europa, cu 61.614.508 pasageri, și este chiar mai mic decât aeroportul din München.

Locul șase a fost ocupat de Aeroportul Internațional Los Angeles, urmat de Aeroportul Internațional Roma-Fiumicino, Aeroportul Internațional Dallas Fort Worth, Aeroportul Internațional John F. Kennedy și Aeroportul Internațional O’Hare.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

23 Nov. 2024, 09:40
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
23 Nov. 2024, 09:40 // Actual //  Ursu Victor

Northvolt AB a cerut protecţie împotriva falimentului în Statele Unite, după ce o încercare disperată de a obţine finanţare de salvare a eşuat, lăsând producătorul de baterii într-o situaţie dificilă, cu doar o săptămână de lichidităţi disponibile, potrivit Bloomberg.

Furnizorul suedez de baterii pentru vehicule electrice va încerca să se reorganizeze în cadrul capitolului 11 din Codul falimentului american, conform unei declaraţii emise joi. Potrivit unui depozit, Northvolt avea aproximativ 30 de milioane de dolari în numerar şi datorii de 5,84 miliarde de dolari.

Această sumă face ca Northvolt să fie una dintre cele mai îndatorate companii care au solicitat falimentul în Statele Unite în acest an, potrivit datelor Bloomberg. Aceasta este urmată de Intrum AB, o altă companie suedeză care a depus o cerere similară săptămâna trecută.

Compania a ales să urmeze calea legală din SUA pentru a oferi un cadru familiar investitorilor existenţi şi potenţialilor investitori interesaţi să furnizeze finanţare, a explicat o sursă apropiată situaţiei.

Această decizie încheie luni de negocieri cu proprietarii, clienţii şi creditorii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru continuarea activităţii, după ce resursele financiare au fost epuizate. Northvolt a redus cu un sfert numărul angajaţilor şi a renunţat la planurile de extindere, pentru a face faţă unei crize de lichidităţi care s-a agravat în toamnă, după ce a pierdut un contract important şi nu a reuşit să acceseze un împrumut verde de 5 miliarde de dolari.

Compania a fost considerată un simbol al speranţelor europene de a crea un lanţ de aprovizionare independent pentru vehiculele electrice, în concurenţă cu producătorii stabiliţi din China şi Coreea de Sud.

Fabrica emblematică Northvolt Ett, situată lângă Cercul Arctic din Suedia, va continua să funcţioneze în mod normal pe durata reorganizării. „Compania va continua să livreze produse clienţilor, îndeplinindu-şi în acelaşi timp obligaţiile faţă de furnizorii esenţiali şi va asigura plata salariilor angajaţilor”, a afirmat compania.

În cadrul procedurii de faliment, Northvolt va avea acces la aproximativ 145 de milioane de dolari în garanţii de numerar, conform declaraţiilor companiei. Scania CV AB, divizia de camioane a Volkswagen AG şi un client important al Northvolt, a anunţat că va contribui cu 100 de milioane de dolari pentru finanţarea debitorului în posesie.

Judecătorul american de faliment Alfredo Perez a spus în timpul unei audieri de joi că va aproba cererea Northvolt de a începe utilizarea finanţării din faliment şi a altor împrumuturi pentru a acoperi salariile şi cheltuielile angajaţilor în timpul procesului de reorganizare conform capitolului 11. După reducerile de personal anunţate, Northvolt mai are aproximativ 6.400 de angajaţi în Suedia, Polonia şi Statele Unite.

Filialele Northvolt care se ocupă de fabricile planificate în Germania şi Canada nu fac parte din procesul de faliment conform capitolului 11, dar compania a declarat că aceste proiecte vor fi amânate.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală