CEO Ralph Lauren: Învățăm, experimentăm. Cum îi ajută metaversul să câștige o nouă generație de clienți

18 Ian. 2022, 16:04
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
18 Ian. 2022, 16:04 // Bani și Afaceri //  MD Bani

CEO-ul Ralph Lauren, Patrice Louvet, a declarat luni că marca de modă urmărește oportunitățile în metavers ca o modalitate de a atrage cumpărători mai tineri.

Clienții pot deja să cumpere îmbrăcămintea digitală Ralph Lauren și să facă o vizită virtuală sau chiar să bea o cafea virtuală la magazinul companiei Madison Avenue. De asemenea, Louvet a spus că retailerul se gândește dacă să cumpere imobiliare în acea lume digitală, în care comerțul electronic, jocurile și rețelele sociale se ciocnesc.

Mai mult decât atât, Louvet a spus că este și el un client virtual: și-a îmbrăcat deja avatarul într-un tricou de rugby, scrie CNBC.

„Una dintre strategiile noastre este să câștigăm o nouă generație și noua generație este acolo. Deci trebuie să fim acolo”, a spus el. „Există o mulțime de paralele între metavers și viziunea lui Ralph, deoarece nu suntem o companie de modă. Suntem în afacerea visurilor.”

Un număr tot mai mare de comercianți cu amănuntul își scufundă degetele în metavers. Nike a cumpărat luna trecută o companie virtuală de adidași, RTFKT. Walmart a depus recent mărci comerciale care ar putea deschide calea pentru a vinde bunuri virtuale de la decorul casei până la produse de îngrijire personală și pentru a oferi utilizatorilor monedă virtuală și jetoane nefungibile sau NFT. Și mărcile de lux, inclusiv Ralph Lauren și Gucci, au lansat experiențe virtuale.

Louvet a spus că Ralph Lauren participă la platforma metaverse Zepeto și la site-ul de jocuri Roblox, unde cumpărătorii își pot îmbrăca avatarurile în haine Ralph Lauren. El a spus că compania a văzut deja cum metaversul ar putea genera venituri. După doar câteva săptămâni pe Zepeto, a vândut peste 100.000 de unități, a spus el.

El a spus că Ralph Lauren nu a vândut încă NFT-uri, dar se gândește la modul în care acest lucru i-ar putea stimula marca.

„Învățăm”, a spus el. „Experimentăm. Cred că vom vedea că consumatorii continuă să fie atrași de aceste spații pe măsură ce se extind.”

Realitatea Live

15 Oct. 2025, 07:22
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
15 Oct. 2025, 07:22 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Guvernul rus pregătește o nouă măsură fiscală care ar putea duce la o creștere semnificativă a prețurilor pentru produsele mărcilor occidentale. Potrivit presei economice ruse, autoritățile de la Moscova intenționează să extindă taxele vamale majorate nu doar asupra țărilor „neprietenoase”, ci și asupra brandurilor acestora, chiar dacă mărfurile sunt importate prin state terțe.

După introducerea în 2022 a taxelor de import între 20% și 50% pentru bunurile provenite din țările occidentale, mulți importatori ruși au găsit modalități de ocolire a măsurii — prin reexport sau prin plasarea formală a producției în state „prietenoase”. Astfel, hainele franceze deveneau oficial „sârbești” sau „chinezești”, iar plăcile ceramice italiene — „turcești”.

„Această portiță se închide”, a declarat un reprezentant al unei mari companii de comerț exterior, confirmând că Ministerul Industriei și Comerțului lucrează la o inițiativă ce ar impune luarea în considerare nu doar a țării de origine, ci și a deținătorului mărcii comerciale la momentul vămuiri.

Ministrul Anton Alihanov a explicat în fața deputaților că propunerea va fi analizată de grupul de lucru privind măsurile tarifare, condus de vicepremierul Aleksandr Novak. „Din punct de vedere tehnic, este realizabil. Nu vedem obstacole majore, dar trebuie implicate FTS și Rospatent pentru implementare”, a spus oficialul.

Importatorii avertizează că, dacă această regulă va fi adoptată, valul următor de scumpiri este inevitabil. În prezent, taxele majorate se aplică deja pentru zeci de categorii de produse — de la bere, parfumuri și haine, până la produse metalurgice, acumulatori și echipamente industriale.

Ultima actualizare a listei, publicată pe 5 septembrie, a adăugat produse precum margarina, bananele, nucile și apa minerală.

Potrivit estimărilor Ministerului Finanțelor de la Moscova, deficitul bugetar al Rusiei va depăși 5,7 trilioane de ruble în 2025, motiv pentru care autoritățile intensifică taxarea importurilor și extind baza fiscală. Începând cu martie 2026, și afacerile mici și mijlocii care vând produse importate pe platformele de tip marketplace vor fi obligate să achite TVA.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII