CEO-ul Ralph Lauren, Patrice Louvet, a declarat luni că marca de modă urmărește oportunitățile în metavers ca o modalitate de a atrage cumpărători mai tineri.
Clienții pot deja să cumpere îmbrăcămintea digitală Ralph Lauren și să facă o vizită virtuală sau chiar să bea o cafea virtuală la magazinul companiei Madison Avenue. De asemenea, Louvet a spus că retailerul se gândește dacă să cumpere imobiliare în acea lume digitală, în care comerțul electronic, jocurile și rețelele sociale se ciocnesc.
Mai mult decât atât, Louvet a spus că este și el un client virtual: și-a îmbrăcat deja avatarul într-un tricou de rugby, scrie CNBC.
„Una dintre strategiile noastre este să câștigăm o nouă generație și noua generație este acolo. Deci trebuie să fim acolo”, a spus el. „Există o mulțime de paralele între metavers și viziunea lui Ralph, deoarece nu suntem o companie de modă. Suntem în afacerea visurilor.”
Un număr tot mai mare de comercianți cu amănuntul își scufundă degetele în metavers. Nike a cumpărat luna trecută o companie virtuală de adidași, RTFKT. Walmart a depus recent mărci comerciale care ar putea deschide calea pentru a vinde bunuri virtuale de la decorul casei până la produse de îngrijire personală și pentru a oferi utilizatorilor monedă virtuală și jetoane nefungibile sau NFT. Și mărcile de lux, inclusiv Ralph Lauren și Gucci, au lansat experiențe virtuale.
Louvet a spus că Ralph Lauren participă la platforma metaverse Zepeto și la site-ul de jocuri Roblox, unde cumpărătorii își pot îmbrăca avatarurile în haine Ralph Lauren. El a spus că compania a văzut deja cum metaversul ar putea genera venituri. După doar câteva săptămâni pe Zepeto, a vândut peste 100.000 de unități, a spus el.
El a spus că Ralph Lauren nu a vândut încă NFT-uri, dar se gândește la modul în care acest lucru i-ar putea stimula marca.
„Învățăm”, a spus el. „Experimentăm. Cred că vom vedea că consumatorii continuă să fie atrași de aceste spații pe măsură ce se extind.”