Cum va fi împărțită averea lui Țîriac după moarte. Miliardarul și-a făcut testamentul

02 Ian. 2023, 19:29
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
02 Ian. 2023, 19:29 // Actual //  bani.md

Ion Țiriac (83 de ani) are o avere estimată la câteva miliarde de dolari. Presa italiană scrie că fostul mare te cunismen ar avea nu mai puțin de 33 de moștenitori.

Viața lui Ion Țiriac este o poveste modernă, unică, de la băiatul născut în munții Transilvaniei la averea de 2 miliarde de dolari, de la racheta de tenis la lumea afacerilor. Astăzi Ion Țiriac este cel mai bogat sportiv din lume.

Primul român care a intrat pe lista Forbes a recunoscut că are 33 de copii, dintre care doar 3 îi poartă numele.

Cum se va împărţi averea lui Ion Ţiriac

„Întotdeauna mi-au plăcut femeile, nu-mi explic de ce. Din cei 33 de copii ai mei, doar 3 sunt legitimi și au numele meu… Activele mele, însă, vor fi împărțite în 33 de felii egale și toată lumea va primi aceeași sumă”, a mărturisit milioardarul, potrivit Outsidernews.it, citat de romaniatv.ro.

Aceeaşi publicaţie italiană notează că Ion Țiriac este și un colecționar de mașini. „Am toate Ferrari-urile care au ieșit, am toate Mercedes-urile care au ieșit, am toate Jaguar-urile care au ieșit, am și toate Porsche-urile care au ieșit”.

Astăzi activele lui Ion Ţiriac sunt în jur de 2 miliarde de dolari, o sumă imensă chiar și pentru cele mai mari nume din sport. Un record neobișnuit la sfârșitul unei vieți neobișnuite. O viață pe care, mai devreme sau mai târziu, o vom savura stând confortabil la cinema, mai scriu jurnaliştii italieni.

De asemenea, fostul tenismen deține o flotă impresionantă! În 2022 şi-a achiziţionat un avion nou, Embraer Phenom 300E, ce poate zbura la o altitudine maximă de 13.716 metri (45.000 de picioare) și au o autonomie de zbor de aproximativ 3.723 kilometri (2.100 de mile nautice), potrivit Boardingpass.ro. Țiriac Air mai are în flotă un avion Embraer Phenom 300, care este folosit de frații Pavăl, proprietarii Dedeman, un Bombardier Global 5000 (YR-TIK), un Gulfstream G200 Galaxy (YR-TII) și un elicopter Leonardo AW139 (YR-TIA).

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

04 Dec. 2025, 17:12
 // Categoria: Slider // Autor:  Grîu Tatiana
04 Dec. 2025, 17:12 // Slider //  Grîu Tatiana

Bulgaria, Grecia și România au semnat la Bruxelles, un Memorandum de Înțelegere care pune în mișcare unul dintre cele mai mari proiecte de infrastructură regională ale ultimilor ani: dezvoltarea unei axe de transport care să conecteze Marea Egee cu Marea Neagră. Documentul stabilește cooperarea celor trei state în cadrul Platformei pentru Coridorul Marea Neagră – Marea Egee și creează baza pentru investiții majore în domeniul rutier, feroviar și fluvial. Comisarul european pentru transporturi și turism, Apostolos Tzitzikostas, a anunțat sprijinul instituțional al Comisiei Europene, calificând proiectul drept un pas decisiv spre o conectivitate mai rapidă și rezilientă în sud-estul Europei, scrie digi24.ro.

Planul include construirea a trei noi poduri peste Dunăre, văzute ca element strategic pentru conectivitatea dintre România și Bulgaria. Va fi edificat un al doilea pod mixt între Ruse și Giurgiu, urmat de un pod Silistra–Călărași și un altul la Nikopol–Turnu Măgurele. Autoritățile din regiune afirmă că aceste proiecte vor reduce congestionările de frontieră, vor crea opțiuni logistice suplimentare și vor asigura infrastructură adaptată inclusiv pentru mobilitate militară, dacă situația o va impune. În paralel, vor fi modernizate liniile de feribot existente, pentru a permite utilizarea lor duală, atât civilă, cât și strategică.

Planul atașat memorandumului descrie trei orientări majore ale coridorului sud–nord, având ca puncte de plecare Atena, Salonic și Alexandroupolis și ca destinații Sofia, Vidin, Ruse și București, cu extensii spre Europa Centrală, Ucraina și Republica Moldova. Astfel, porturile din regiune ar putea beneficia de noi fluxuri comerciale, iar țări precum Republica Moldova ar obține o conectivitate îmbunătățită către rețeaua europeană, ceea ce ar favoriza transportul de mărfuri și posibile proiecte logistice regionale.

Cele trei state au anunțat că vor utiliza fondurile europene disponibile prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei și vor include investițiile în următorul buget multianual 2028–2034.

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII