(FOTO) Rihanna susține comunitatea LGBT+. Vedeta lansează prima colecție Savage X Fenty Pride

03 Iun. 2021, 06:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
03 Iun. 2021, 06:00 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Marca de lenjerie Savage X Fenty a starului pop a lansat marți prima sa colecție Pride, împreună cu o campanie de însoțire.

„Sunt foarte entuziasmat de această colecție și arată dragoste și sprijin comunității LGBT+, care include atât de mulți dintre clienții noștri, membrii echipei și fani.”

Chiar în septembrie anul trecut, Savage X Fenty – care este acum evaluat la peste 1 miliard de dolari – a anunțat o extindere în stiluri pentru bărbați.
Campania Pride, marcată de vedete, include cuplul model Ahmad Kanu și Rahquise Bowen, artista Aya Brown, modelul și dansatorul Dexter Mayfield, starul „RuPaul’s Drag Race”, Gigi Goode, influențarea transgender Jaslene Whiterose, modelul Fenty Skin, Jazzelle Zanaughtti, Rihanna’s coafura personală Yusef Williams și multe altele.
Disponibilă în dimensiuni de la 30A la 42H și XS la 3X, colecția include jachete de fumat, curele sportive, bluze, ciorapi, slip boxer și chiar bici.

Prețurile variază de la 16,95 dolari până la 69,95 dolari, cu achiziții de la linia de sprijin pentru organizații LGBTQ +, inclusiv GLAAD, Audre Lorde Project, The Caribbean Equality Project, INC., Trans Latin @ Coalition și Trans Wellness Center.

Savage X Fenty va găzdui, de asemenea, o petrecere virtuală Pride la sfârșitul lunii iunie.

 

Realitatea Live



18 Iun. 2021, 18:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Dumitrita Culiuc
18 Iun. 2021, 18:35 // Actual //  Dumitrita Culiuc

Organismele de reglementare a concurenţei din Uniunea Europeană urmează să ia în vizor, din nou, motorul de căutare online Google prin lansarea unei investigaţii asupra practicilor sale de publicitate digitală. Potrivit surselor ancheta va fi lansată până la finele anului.

Ancheta lansată de Comisia Europene ar putea reprezenta o ameninţare pentru Google, care anul trecut a realizat venituri de 137 miliarde de dolari de pe urma publicităţii digitale, mai mult decât orice altă companie din lume, scrie Agerpres.

YouTube şi Gmail, au fost responsabile pentru cea mai mare parte din vânzările şi profiturile realizate de Google. Aproximativ 16% din veniturile companiei au venit de pe urma Google network business, în cadrul căreia alte companii media utilizează tehnologia Google pentru a vinde publicitate pe site-urile lor web şi aplicaţiile lor.

Conform unui chestionat trimis rivalilor Google şi terţelor părţi la începutul acestui an, chestionar consultat de Reuters, executivul comunitar i-a întrebat dacă advertiserii au primit reduceri atunci când utilizează intermediarii Google, care permit agenţiilor de publicitate sau agenţiilor media să cumpere publicitate de la mai multe surse.

În ultimul deceniu, Comisia Europeană a acordat amenzi în valoare totală de 8,25 miliarde de euro celui mai popular motor de căutare online din lume pentru că acesta şi-a blocat rivalii în ceea ce priveşte cumpărăturile online, smartphone-urile Android şi publicitatea online.