Glovo Moldova anunță o creștere semnificativă în 2024, consolidându-și poziția pe piața de livrări. Compania continuă să deservească piața din Republica Moldova, oferind servicii de livrare rapide și eficiente pentru o gamă variată de produse, de la cosmetice și articole de specialitate până la preparate din diverse bucătării internaționale, toate disponibile într-un marketplace accesibil și livrate în cel mai scurt timp posibil. Astfel, segmentul de livrare a preparatelor culinare a înregistrat o creștere semnificativă față de 2023, însă livrările de produse din supermarketuri au înregistrat o creștere încă și mai accelerată arătând dorința moldovenilor de a economisi timp.
În altă ordine de idei, sâmbăta s-a remarcat drept ziua cu cel mai mare volum de comenzi, reprezentând 30% din comenzile săptămânale, iar ora 19:00 – drept ora de vârf pentru utilizatorii din Moldova. Ziua de 8 martie 2024 a fost cea mai aglomerată, iar „Minutul de aur” a fost înregistrat pe 3 aprilie 2024, la ora 18:12, când într-un singur minut au fost livrate 233 de produse. Printre alte curiozități se remarcă și faptul că în 2024 recordul la numărul de comenzi făcute prin platforma Glovo aparține unui utilizator din Chișinău care a plasat peste 500 de comenzi, iar cea mai mare comandă, în valoare de 7.000 MDL, fiind o achiziție din supermarket.
Categoria mâncare rămâne lider, cu un interes sporit pentru bucătăria internațională. Cele mai comandate feluri de mâncare includ preparate din bucătăria americană, bucătăria din Orientul Mijlociu, bucătăria asiatică. Produsele cele mai populare în 2024 au fost burgerii, kebabul, nuggets și sushi. În categoria produse alimentare, cele mai comandate articole au fost bananele, cartofii și apa, încadrând Moldova pe locul 1 în Europa de Sud-Est la creșterea consumului din supermarketuri.
Pe lângă preparate culinare și produse din supermarketuri, 2024 s-a remarcat prin diversificarea segmentului non-alimentar. Comenzile de flori, electronice și jucării fiind în top, mai ales în zilele de 1 și 8 martie, dar și pentru ocazii speciale precum Ziua Îndrăgostiților sau Crăciun.
„Rezultatele anului 2024 demonstrează angajamentul nostru constant de a aduce valoare utilizatorilor, partenerilor și comunităților locale. Pentru 2025, ne propunem să consolidăm relațiile cu partenerii noștri, să diversificăm oferta pentru utilizatori și să continuăm investițiile în tehnologie și sustenabilitate. Cu prilejul sărbătorilor de iarnă, dorim să mulțumim tuturor utilizatorilor noștri pentru susținere și să le urăm sărbători fericite alături de cei dragi!” – a declarat Adriana Mironescu, Director General Glovo Moldova.
Glovo Moldova rămâne un partener de încredere, oferind soluții rapide și eficiente pentru clienți. Cu un accent constant pe inovație și colaborare cu IMM-urile, Glovo rămâne lider al pieței de livrări din Republica Moldova. Totodată, Glovo Moldova a susținut dezvoltarea afacerilor locale, 71% dintre partenerii săi fiind IMM-uri.
Despre Glovo: Glovo este o aplicație de tip multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu afaceri și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Viziunea Glovo este de a construi cel mai mare marketplace online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Fondată în 2015 în Barcelona, compania operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.